کدخبر : 9980
شنبه 30 نوامبر 2019 - 8:21
فاقددیدگاه
استاندار ایلام؛

همایش ها و نشست‌ها در ساعت‌های غیراداری برگزار شود

استاندار ایلام گفت: برگزاری همایش‌های سازمان‌ها نباید موجب ایجاد خلل در کار ارباب رجوع شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در جریان برنامه‌های مردمی با جمعی از شهروندان ایلامی دیدار کرد و به خواسته‌ها و مطالبات آنان رسیدگی کرد و دستورات لازم برای حل مسائل مشکلات مطرح شده صادر کرد.

استاندار ایلام درحاشیه ملاقات‌های مردمی از صدور بخشنامه های مختلف در راستای تکریم مردم و ارباب رجوع خبر داد و گفت: اخیرا طی چند بخشنامه به مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان ابلاغ شد که در هفته یک روز برای دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص دهند و بصورت فصلی نیز در میعادگاه های نماز جمعه میز خدمت برگزار کنند.

وی در ادامه گفت: همچنین در راستای تکریم ارباب رجوع به مدیران و فرمانداران استان ابلاغ شده است که صبح ها و در زمان اداری جلسه ها و همایش هایی که حضور بیشتر مدیران را در پی‌دارد به خاطر لنگ نماندن کار ارباب رجوع لغو شود و به جای آن در بعداز ظهرها و خارج از ساعات اداری برگزار شود.

وی با اشاره به این مهم که فلسفه وجودی همه ما خدمت به مردم است، اضافه کرد: رضایت مردم، دلیل اصلی مشروعیت ما مسئولین است و در این زمینه بایست جوری عمل کنیم که به این هدف مهم نائل شویم.

سلیمانی دشتکی در ادامه به برنامه های مختلف در راستای تکریم مردم اشاره کرد و گفت: علاوه بر دیدارهای چهره به چهره با مردم در طول روز، هفته و بصورت ماهیانه در سامانه سامد با مردم در ارتباط هستیم تا در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار بگیریم.

وی ادامه داد: سفر به شهرستان ها و مناطق محروم استان از برنامه‌های دیگر حضور مسئولان دربین مردم است که در این سفرها ضمن دیدار و گفتگو با مردم در نشست های تخصصی تحت عنوان شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان و استان در ارتباط با توسعه و رفع مشکلات مردم تصمیم گیری می شود.

نماینده عالی دولت در استان دیدار با گروه های مردم نهاد، نشست با نخبگان و گروه های هدف، نشست با حلقه‌های مشاورین در حوزه های مختلف، بازدید و دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران،  دیدار با خانواده های ضعیف و بی بضاعت جامعه، بازدید از آسایشگاه‌ها و خانه سالمندان، حضور در رادیو و تلویزیون، نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه به قصد ارائه گزارش به مردم و … را از دیگر برنامه‌ها در راستای تکریم مردم عنوان کرد که در ادامه با جدیت در  راستای تکریم مردم و رفع مشکلات آنان پیگیری می شود.

همچنین  جمعی از شهروندان ایلامی با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کردند.

در حاشیه این دیدار گروهی به نمایندگی از مردم روستای «چم روته» عرب رودبار از توابع شهرستان سیروان به بهانه تلاش ها و زحمات استاندار ایلام در سیل فروردین ماه و همچنین پی گیری ها  در مرکز جهت رفع مشکلات مردم حاشیه سد سیمره از وی تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار استاندار ایلام گفت: در پی گیری مطالبات مردم از دولت همواره طرف و حامی مردم بوده ام و در قضیه سیل اخیر در راستای به سرانجام رساندن خواسته ها و مطالبات مردمی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تا حصول مطالبات پی گیری خواهد کرد.

ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.