کدخبر : 2447
دوشنبه 6 ژوئن 2016 - 23:18
فاقددیدگاه
صاحبان صنايع توليدي استان ايلام براي دريافت تسهيلات اقدام كنند

فراخوان ثبت نام پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان ایلام

سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ايلام از صاحبان صنايع و واحدهاي توليدي براي دريافت تسهيلات رونق توليد دعوت به ثبت نام نموده است. متن اين فراخوان به شرح زير است:

به اطلاع صاحبان صنایع و مجریان طرح های تولیدی استان ایلام می رساند؛‌ در راستای تامین نقدینگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین تکمیل ظرفیت تولید آنان و براساس دستورالعمل های صادره از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط (واحدهای با اشتغال کمتر ۱۰۰ نفر) و طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی تسهیلات بانکی پرداخت می گردد.

از کلیه متقاضیان واجد الشرایط دعوت می گردد جهت بهره مندی از این منابع به سامانه بهین یاب به نشانی الکترونیکی http://www.behinyab.ir   مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اضافه می شود:‌ در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به دریافت راهنمایی های لازم به معاونت امور صنایع و معادن سازمان واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان صنایع، سازمان صمت ایلام مراجعه و یا با شماره تلفن های ۰۸۴۳۲۲۲۸۰۸۸ – ۰۸۴۳۲۲۸۱۲۵ تماس حاصل فرمایید.

لازم به توضیح است:  بابت ثبت درخواست تسهیلات در سامانه بهین یاب، نیاز به واریز هیچ گونه وجهی به حساب وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا سازمان های تابعه نمی باشد.

روابط عمومی سازمان صنعت،‌ معدن وتجارت استان ایلام

خرداد ماه ۱۳۹۵

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.