کدخبر : 9918
چهارشنبه 20 نوامبر 2019 - 14:22
فاقددیدگاه

استاندار: مردم ایلام از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند

استاندار ایلام گفت: ایلامیان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ضد اغتشاش‌گران از نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی ضد اغتشاش‌گران ایلام اظهار داشت: راهپیمایی امروز مشت محکمی بر دهان آمریکا ‌و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و نشانگر انسجام ملی و انسجام پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مرم فهیم ایلام امروز انقلابی بودن خود و طرفداری از ولایت فقیه را بروز دادند و با نشان دادن وحدت ملی خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

استاندار ایلام یادآور شد: مردم ایلام مشکلات معیشتی خود را بدون هنجارشکنی و حرکت ساختارشکنانه منعکس کردند و مسئولان نیز با تمام توان سعی دارند مشکلات را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایلام در دفاع از نظام و مقام معظم رهبری سنگ تمام گذاشتند، گفت: ایلام یکی از استان‌های سرافراز بود که با رفاقت و اعتماد متقابل مردم و نیروی انتظامی خواسته‌های خود را بدون تخریب بیان کردند.

سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: امروز نیز برای دفاع از فرمایشات مقام معظم رهبری و عملکرد نظام، مردم ایلام راهپیمایی کردند و همراهی مردم، نیروی انتظامی و سایر نهادها شایسته تقدیر است.

وی افزود: ایلام به عنوان یاور نظام و پیرو مقام معظم رهبری در برهه‌های مختلف زمانی سرافراز بوده است و هم اکنون نیز مانند هشت سال دفاع مقدس، بعنوان مرزبانانی غیور برای دفاع از کشور و نظام سنگ تمام گذاشتند.   

صبح امروز چهارشنبه ۲۹ آبان‌ماه خیابان اصلی شهر ایلام محل تجمع مردم ولایتمداری بود که با لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خواهان استمرار امنیت و آرامش در کشورشان بودند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.