کدخبر : 9888
چهارشنبه 13 نوامبر 2019 - 12:17
فاقددیدگاه

هیچ مدیری حق ندارد درخواست مردمی را بی‌پاسخ بگذارد

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نسشت شورای معاونان با تاکید بر اینکه مدیران استان باید مدافع استان باشند و  دنبال جذب منافع و افزایش درآمد برای استان باشند، اظهار کرد: نباید با ارائه آمار ضعیف منافع استان را از بین برد.

وی بر پاسخگویی به مطالبات مردم تاکید کرد و گفت:  این کمال بی تدبیری یک مدیر است که مطالبات مردم را بی پاسخ بگذارد، بنابراین مدیران باید در هر شرایطی پاسخگوی مردم باشند و با مدیرانی که خواست و مطالبات مردمی را بی‌پاسخ می گذارند، برخورد می‌شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل، بخشداران و مدیران ستادی موظف‌اند حداکثر ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت جواب ارباب رجوع را بدهند، گفت: همه باید دستورالعمل حقوق شهروندی را اجرا کنند و اگر کسی نمی‌تواند استعفا بدهد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضرورت تلاش برای بالا بردن مشارکت مردم، تاکید کرد: هر کس به هر نحوی در انتخابات مسئولیتی دارد و هرگونه اظهار نظر مسئولان ستاد انتخابات استان له یا علیه هر یک از کاندیداها ممنوع است.

وی با بیان اینکه مسئولان مواظب باشند نهایت بی‌طرفی و قانون‌مداری را در انتخابات داشته باشند، تصریح کرد: آنهایی که مسئولیت انتخاباتی ندارند می‌توانند خارج از ساعات اداری و بدون استفاده از بودجه و امکانات دولتی و بدون استفاده از عنوان مسئولیت خود فعالیت داشته باشند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اربعین ۹۸ دیدگاه‌ها را نسبت به ایلام بیش از پیش تقویت کرد، اربعین افتخار بزرگی برای نطام، ایلام و دست اندرکاران این کنگره عظیم بود و مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی در ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، سلیمانی گفت: در بحث مناطق مرزی نباید انتظاراتمان کم باشد بلکه باید برای توجه ویژه سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها به  زیرساخت‌ها، بهداشت و راه این مناطق تلاش کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.