کدخبر : 9855
جمعه 8 نوامبر 2019 - 22:29
فاقددیدگاه

ملت ایران حاضر به مذاکره با آمریکا نیست

امام جمعه ایلام گفت: ملت ایران حاضر به مذاکره با آمریکا نیست چون آمریکا می‌خواهد بگوید جمهوری اسلامی در برابر ما تسلیم شده و برای برداشتن تحریم‌ها دست به دامن ما شده است.

به گزارش جامک به نقل از ایسنا منطقه ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین « اله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام، اظهار کرد: خوشبختانه کاهش گام چهارم تعهدات برجامی توسط ایران برداشته شده است و  به تعبیر رهبر انقلاب دشمن ما گرگ صفت است، اما ضعیف‌تر و وحشی‌تر از گذشته، زیرا در آستانه زوال قرار گرفته و انقلاب اسلامی شیطان بزرگ را در جهان و منطقه به چالش کشیده است.

کریمی‌تبار با بیان اینکه با انقلاب اسلامی رژیمی که صددرصد از نظر اقتصادی، اجتماعی وابسته به آمریکا بود ساقط شد و امروز با مقاومت ملت ایران چهره واقعی آمریکا در جهان نمایان‌تر شده است،  ادامه داد: حضور آمریکا با چراغ خاموش در عراق ثمره وجود انقلاب اسلامی در منطقه و این کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با تاکید بر اینکه  مذاکره با آمریکا برای ایران  فایده‌ای ندارد، اما برای آمریکا فواید بسیاری دارد و می‌خواهند بگویند جمهوری اسلامی در برابر ما تسلیم شده و برای برداشتن تحریم‌ها دست به دامن ما شده است، اضافه کرد: مذاکره دشمن با ایران بر بحث تکنولوژی هسته‌ای و … نیست بلکه آنان می‌خواهند دست از انقلاب و اسلاممان برداریم و صدها هزار شهیدی که در این مسیر تقدیم نظام شده دست بر روی خون آنان بکشیم، که ملت ایران حاضر به این کار نیستند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: پیروی از دستورات نائب امام زمان(عج) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر رونق تولیدات داخلی و حل مشکلات اقتصادی را در راس برنامه‌های خود قرار دهیم، انتظار می‌رود به‌جای نگاه به دست دشمن برای به‌کارگیری استعدادهای درخشان در کشور تلاش شود.

کریمی‌تبار در خطبه‌ی اول هم گفت: یکی از موضوعات مهمی که قرآن کریم از آن بسیار سخن گفته است مسئله تقواست. تقوا در لغت به معنای صیانت و نگهداری است، بهترین ترجمه برای متقین، خویشتن‌داری است، زیرا فردی که به درجه تقوا که درجه‌ای بالاتر از ایمان است، می‌رسد در مقابل گناهان و لغزش‌ها خویشتن‌داری کرده و خود را کنترل می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت:  نیاز ضروری جهان اسلام به وحدت است، متاسفانه تفرقی که در جهان اسلام وجود دارد بالاترین ضربه را بر مسلمان وارد کرده و موجب شده مسلمان‌کُشی به رسم متداولی در بین مسلمانان تبدیل شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.