کدخبر : 9823
یکشنبه 3 نوامبر 2019 - 7:51
فاقددیدگاه

کاهش ۱۰۰درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری استان ایلام درایام اربعین تصادف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از کاهش 100درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری در ایام اربعین سال جاری خبر داد.

به گزارش جامک به نقل از کانال اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» اظهار کرد: درطرح ترافیکی اربعین سال جاری ۱۰۰درصد تصادفات فوتی درون شهری نسبت مشابه به سال قبل کاهش یافته است.

وی گفت: کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس پلیس راهور بر رفتار کاربران ترافیک، استفاده ازدوربین مکانیزه ثبت تخلفات رانندگی ، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان ، انجام اقدامات فرهنگی توسط اداره آموزش و فرهنگ ترافیک این پلیس و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در معابر درون‌شهری از عوامل و دلایل کاهش تصادفات بوده است.

کهزادی به افزایش ۳ برابری تردد زائران در ایام اربعین امسال اشاره و خاطرنشان کرد : با وجود اینکه اکثر شهرهای استان در مسیر عبور زائران و افزایش نسبی ترددها و ازدحام جمعیت درمبادی ورودی و خروجی شهر مهران ،هیچ‌گونه حادثه ترافیکی منجر به مرگ در معابر درون شهری استان رخ نداده است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: این کاهش در نتیجه برنامه‌ریزی هدفمند و همکاری شهرداری‌ها ،دستگاه‌های امدادی و تلاش شبانه‌روزی پرسنل سخت کوش راهنمایی و رانندگی استان در اجرای کامل طرح جامع انضباط ترافیکی اربعین و برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان نظم ترافیکی و کنترل تخلفات حادثه ساز در سطح استان و همچنین افزایش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی هم عزیزان حاصل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری ها دیگر ایام سال ،روز به روز شاهد کاهش تصادفات و تلفات در سطح کشور و استان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.