کدخبر : 9754
چهارشنبه 23 اکتبر 2019 - 8:07
فاقددیدگاه

احداث پروژه زیرگذر شهید کشوری رسما کلید خورد

عملیات اجرایی پروژه شهری زیرگذر شهید کشوری با انتخاب پیمانکار و هماهنگی های شورای ترافیکی آغاز شد.


سروری معاونت امور زیربنایی شهرداری گفت: کارهای مقدماتی جهت فراهم نمودن بستر کار احداث زیرگذر کشوری از سه شنبه شب تاریخ ۳۰ مهرماه آغاز شد و هفته آینده پیمانکار پروژه عملیات عمرانی را شروع خواهد کرد.
رحیم امائی مدیر پروژه نیز در این خصوص اظهار داشت: مدت زمان پیش بینی شده برای زیرگذر کشوری ۱۸ ماه است. وی افزود: تمام تلاش مجموعه شهرداری و پیمانکار، احداث و بهره برداری از پروژه زودتر از برنامه زمان بندی خواهد بود.
اسلام محمودی مدیر اداره ترافیک شهرداری ایلام هم در این خصوص بیان داشت: محدودیت‌های ترافیکی منتهی به پروژه و معابر اطراف طی ۴۸ ساعت آینده به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
کارزانی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ایلام هم خاطر نشان کرد: عملیات جابجایی درختان محدوده کارگاهی پروژه و کاشت آنها در یکی از نقاط شهر امشب انجام می شود.

اعضای شورای اسلامی شهر ایلام در این دوره با معرفی دکتر “طالب صادقیان” از دانش آموختان رشته معماری و شهرسازی و آگاه به مسائل مدیریت شهری، به عنوان شهردار، فصل جدیدی در افزایش خدمات رسانی مطلوب و کیفیت بخشی به اجرای پروژه های زیرساختی پیش روی شهروندان گشودند که تاکنون شاهد به بارنشستن برنامه های مفید آنان در حوزه مدیریت شهری هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.