کدخبر : 9662
یکشنبه 13 اکتبر 2019 - 7:34
فاقددیدگاه

دهیاران در جمع‌آوری زباله‌های مسیر تردد زائران همکاری کنند

مدیرکل امور روستایی ایلام بر ضرورت همکاری دهیاران برای جمع‌آوری زباله‌ها و پسماندهای روستاهای مسیر تردد زائران اربعین در این استان تاکید کرد.

سید حسینعلی موسوی در بازدید از روستاهای بخش صالح‌آباد در مسیر ایلام – مهران اظهار داشت: زائران، استان ایلام را به عنوان مسیر تردد خود برای زیارت عتبات عالیات انتخاب کرده‌اند و این میزبانی و خدمتگذاری افتخاری برای همه مردم ایلام است.

وی افزود: دهیاران سعی کنند با پاکیزه نگه داشتن مسیر تردد زائرانی که از روستاها عبور می‌کنند علاوه بر پاکیزگی محیط روستا و جلوگیری از تجمع زباله و حفظ محیط زیست به سلامت جان زائران نیز کمک کنند.

وی تاکید کرد: برخی مواقع به دلیل ترافیک شدید در جاده‌های عبوری، بسیاری از خودروها مجبورند دقایقی در مسیر باقی بمانند و برخی زباله‌ها را در طبیعت رها می‌کنند که موجب تجمع زباله در مسیر می‌شود به همین دلیل پرسنل دهیاری‌ها به تداوم خدمات‌رسانی ماشین‌آلات دهیاری‌ها به زائران اربعین حسینی جهت رفع پسماند کمک کنند.

وی از تلاش مجموعه دهیاران و همه مردم روستاهای مسیر تردد زوار اربعین تقدیر کرد و گفت: همه خادم امام حسین(ع) هستیم و وظیفه داریم میزبانی شایسته برای این زائران که از مسیرهای طولانی راهی کربلا می‌شوند، باشیم

وی همچنین از موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و محل اسکان زائران بازدید کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.