کدخبر : 9646
شنبه 12 اکتبر 2019 - 8:13
فاقددیدگاه

آغاز فعالیت کلینیک تخصصی بسیج جامعه پزشکی در مرز مهران

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: کلینیک تخصصی بسیج جامعه پزشکی استان ایلام امروز به طور رسمی فعالیت خود را در مرز مهران برای خدمات رسانی به زائران آغاز کرد.

سرهنگ ساسان زمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کلینیک درمانی دارای بخش های دندانپزشکی، آزمایشگاه تخصصی و فیزیوتراپی است.

 وی افزود: این کلینیک به مدت ۲ هفته با استقرار در مرز مهران خدمات تخصصی به مراجعه کنندگان به صورت رایگان ارائه می دهد.

زمانی یادآور شد: بین ۴۰ تا ۴۵ نفر در هر شیفت به زائران در سه حوزه درمانی خدمات تخصصی ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر کادر درمانی تخصصی استان ایلام، تیم های درمانی از استان های معین تهران، اصفهان، کرمانشاه، یزد و کرمان در خدمت زائران هستند.

وی گفت: بخش دندانپزشکی این کلینیک دیروز فعالیت خود را آغاز کرد اما ۲ بخش دیگر شامل فیزیوتراپی و آزمایشگاه تخصصی از امروز فعالیت خود را شروع کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.