کدخبر : 9512
دوشنبه 23 سپتامبر 2019 - 14:00
فاقددیدگاه
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:

معلمان به تعمیق یادگیری و تقویت روحیه‌ی مشارکت‌جویانه توجه کنند

به گزارش جامک؛ مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: از معلمان فرزانه و وظیفه شناس انتظار می‌رود در سال تحصیلی جدید، آموزش و پرورش استان را با ایجاد محیطی امن وشاداب ، تعمیق یادگیری ،کار کرد مؤثر و تقویت روحیه‌ی مشارکت جویانه در راه رسیدن به چشم‌اندازهای ترسیم شده یاری کنند.

«اسفندیار رستم‌زاد» به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«حمد و سپاس خدای را که آدم آفرید و قلم را ، به این حکمت و به آن، سوگندش را یاد نمود؛ تا همه‌ی زمین و آسمان‌ها قدر و ارزش علم و قلم را محفوظ دارند.

ماه مهر و مهربانی از راه رسید، تا جوانه‌های معرفت و دانایی در پرتو آن قد بر افرازند و در پیشگاه تلالو جان و جهان افزاری آن، پنجره‌های امید و نشاط بگشایند. فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان عزیز ! همه‌ی آنان که سال‌ها در پی علم‌آموزی و علم‌اندوزی، نردبان تعالی و نیک‌بختی را پیموده اند معترفند، عمر انسان ارزشمندترین سرمایه‌ای است که هر قدر بهتر از آن بهره‌مند شویم، درجات و مراتب والای سعادتمندی را بیشتر خواهیم پیمود. تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و هفته دفاع مقدس که یاد آور غیرت و بصیرت مردان فهیم از طول تاریخ تاکنون ایران است، بسیار مبارک و میمون است. جای جایِ ایران اسلامی در شروع فصل برگ‌ریزِ هزار رنگ و در فضایی سرشار از شوق و شورِ دانش‌آموزان و زمزمه ی محبتِ معلمان، فصلی تازه از شکوفایی را آغاز می‌کند.

اینک که با آمدن بهار تعلیم و تربیت جنبشی عظیم و مجاهدتی گسترده، برای کسب علم و معرفت آغاز می‌شود و فضای کشور به عطر مجاهدت در راه علم و کسب دانش عطرآگین می‌گردد و دستگاه تعلیم و تربیت به مدد تعهد و فراست معلمان و نیز بهره‌مندی از حمایت‌های دولت تدبیر و امید و برنامه های تحولی وزارت آموزش و پرورش در محورهای سند تحول بنیادین بر پهنه ی آبادی و آبادانی در حرکت است، از عموم دانش‌آموزان عزیز انتظار دارم که در فضای دل‌انگیز علم و ادب در پی صید مروارید دانش و معرفت از دریای بیکران معلمان و اساتید خویش باشند و در پاسداری از قدر و منزلت ایشان مجدانه بکوشند.

همچنین از معلمان فرزانه و وظیفه شناس که همانند گذشته تمام وجود خویش را وقف تعالی و تربیت معنوی دانش آموزان می نمایند انتظار می‌رود در سال تحصیلی جدید که با شعار ” مدرسه محوری، مهارت آموزی، رونق تولید ” آغاز می‌شود، آموزش و پرورش استان را با ایجاد محیطی امن وشاداب ، تعمیق یادگیری ،کار کرد مؤثر و تقویت روحیه ی مشارکت جویانه در راه رسیدن به چشم اندازهای ترسیم شده یاری نمایند.

انتظار می‌رود؛ مدیران واحدهای آموزشی با تأسی از منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و رهنمود های ریاست محترم جمهوری زمینه تحقق شعار رونق تولید را فراهم نمایند، تا شاهد بالندگی بیش از پیش ایران اسلامی باشیم . در پایان سرافرازی و شادکامی تمامی عزیزان را از خداوند منان مسئلت داریم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.