کدخبر : 9364
سه‌شنبه 3 سپتامبر 2019 - 9:18
فاقددیدگاه
مهندس فتاح خبر داد:

اعزام یک هیئت از بنیاد مستضعفان به ایلام

رئیس بنیاد مستضعفان از اعزام یک هیئت کاری به استان ایلام خبر داد.

«پرویز فتاح» در دیدار استاندار ایلام، اظهار کرد: برای بازدید و بررسی بیشتر مناطق محروم استان یک گروه از بنیاد به ایلام اعزام می‌شود و خود نیز در آینده نزدیک به استان سفر خواهم داشت.

 سلیمانی دشتکی استاندار ایلام نیز در این دیدار، نقش و جایگاه بنیاد مستضعفان را در محرومیت‌زدایی مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: استان ایلام علی رغم خدمات شایسته نظام و دولت های مختلف ازجمله دولت تدبیر و امید به سبب عمق محرومیت در دوران قبل از انقلاب و آثار و خرابی های ناشی از جنگ و عدم توسعه یافتگی در آن زمان کماکان از محرومیت رنج می برد‌.

وی در ادامه از اهتمام بنیاد مستضعفان در جهت رفع محرومیت از استان تشکر کرد و گفت: این بنیاد برنامه های خوبی برای محرومیت زدایی از شهرستان ملکشاهی دارد که می طلبد با عزم جدی تر در این زمینه ورود کند . 

سلیمانی دشتکی تقویت بانک سینا در شهرستان ملکشاهی در جهت پیشبرد ساخت بیمارستان این شهرستان را خواستار شد و گفت: از طرح های خوب بنیاد در استان می توان به مجتمع گاوداری شرکت کشت و دام قیام اصفهان در شهرستان ایوان اشاره کرد که با افزایش ظرفیت دام این واحد صنعتی و ایجاد صنایع تبدیلی شیر در کنار این واحد شاهد اثرگذاری بیشتر آن خواهیم شد .

وی در ادامه ضمن دعوت از رئیس بنیاد مستضعفان کشور به ایلام، رسالت خطیر محرومیت زدایی بنیاد را ارزشمند خواند و گفت: تقاضای ما این است که همسان شهرستان محروم ملکشاهی نقاط محروم دیگری در استان چون منطقه زردلان بخش هلیلان وجود دارد که  تحت پوشش و اقدام این بنیاد قرار گیرد

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.