کدخبر : 9347
پنج‌شنبه 29 آگوست 2019 - 8:55
فاقددیدگاه
معاون رئیس جمهور در ایلام؛

سلامت زائران از محورهای مهم اربعین است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تامین سلامت زائران از محورهای مهم و تعیین کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین است.

به گزارش ایرنا، حسین علی امیری چهارشنبه شب در دومین مجمع سلامت استان ایلام با محوریت سلامت در اربعین افزود: اربعین رزمایش قدرت سیاسی، اجتماعی و عبادی جهان اسلام است و هر روز رونق بهتر و بیشتری پیدا می کند.

وی تاکید کرد: اربعین در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین اجتماعات مسلمانان است و هر سال عظمت و استقبال از آن افزایش می یابد.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: اربعین مورد تایید رئیس جمهوری است و یکی از موضوعاتی است که همواره قبل، حین و پس از برگزاری در جلسات هیات دولت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. 

امیری افزود: اربعین نباید شکل دولتی بگیرد و همچنانکه توسط خود مردم با عشق، علاقه و اعتقاد شکل گرفته است باید ادامه یابد. 

وی تاکید کرد: با این حال تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران را بیاندیشند. 

**استاندار ایلام: ۶۷ درصد زائران اربعین از مرز مهران تردد کردند

استاندار ایلام نیز گفت: سال گذشته ۶۷ درصد زائران اربعین از مرز مهران تردد کردند و مسئولان استان در زمینه تامین سلامت آنها رسالت بزرگی را به انجام رساندند. 

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: تنها در یک شبانه روز ۲۷۰ هزار زائر وارد مرز مهران شدند که نیاز به ارائه خدمات پیشگیری بهداشتی و درمانی موثری برای جلوگیری از شیوع بیماری های خطرناک داشت. 

وی تاکید کرد: امسال در زمینه سلامت زائران اربعین تحولات بسیار بزرگی ایجاد شده است که منجر به پیشگیری بیش از پیش از شیوع بیماری های واگیردار خواهد شد. 

وی ابراز امیدواری کرد: اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری از بیماری ها به جلب رضایتمندی زوار و مردم استان منجر شود. 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.