کدخبر : 9326
دوشنبه 26 آگوست 2019 - 8:01
فاقددیدگاه

نمایشگاه سراسری آثار تجسمی جوانان ایران در ایلام برپا شد

نمایشگاه سراسری آثار هنرمندان تجسمی جوانان ایران عصر امروز یکشنبه با حضور مسئولان محلی و هنرمندان در نگارخانه مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام گشایش یافت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در این خصوص توضیح داد: در این نمایشگاه ۱۲۰اثر هنری از هنرمندان شرکت کننده در بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران در معرض دید قرار گرفته است.

عمران خودآموز بیان کرد: این آثار در ۹ رشته مختلف عکاسی، مجسمه سازی، خوشنویسی، گرافیک، نقاشی، طراحی، نگارگری، تصویر سازی و کاریکاتور بوده که در طول برگزاری پنج روزه جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران خلق شده اند.

وی اظهار کرد: این آثار هنری در ۹ کارگاه مختلفی که زیر نظر اساتید برجسته حوزه تجسمی کشور برپا شد، توسط هنرمندان خلق شدند.

به گفته وی، در بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران در مجموع ۱۲۷هنرمند از ۲۸استان کشور شرکت و به خلق اثر پرداختند که در نهایت ۹اثر به عنوان برتر از سوی هیات داوران انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر است، اظهار کرد: آثار این جشنواره بصورت ادواری در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان امروز در ایلام بکار خود پایان داد./ ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.