کدخبر : 9280
یکشنبه 11 آگوست 2019 - 15:16
فاقددیدگاه

اجرای نظام ارجاع هزینه های درمانی مردم ایلام را کاهش می دهد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام یکی از اولویت های حوزه بهداشت و درمان استان را اجرایی کردن طرح نظام ارجاع برشمرد و گفت: اجرای نظام ارجاع هزینه های درمانی مردم ایلام را کاهش می دهد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد کریمیان روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال عرصه سلامت استان ایلام اظهار داشت: برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان ایلامی رایزنی های بسیاری برای استقرار یک دستگاه سنگ شکن توسط یکی از بانک ها صورت گرفته که امیدواریم به زودی شاهد این اتفاق مثبت باشیم.

وی افزود: در تلاشیم تمام مشکلاتی که شهروندان ایلامی در حوزه های پزشکی و درمانی با آن مواجه هستند رفع و بتوانیم سنگی را از پیش پای مردم برداریم.

دکتر کریمیان یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی در تمام روستاها و شهرهای استان ایلام پایگاه دارد و افتخار مجموعه ما حضور در دل مردم است.

وی با بیان اینکه حوزه گسترده خدمات دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان و بهداشت موجب شده تا همواره در معرض قضاوت باشیم، گفت: از انتقادهای سازنده و منصفانه خبرنگاران استقبال می کنیم و نقدهای رسانه ها را صمیمانه پاس می داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: ثبت آمارهای اشتباه بیماران نیازمند پرتو درمانی و پایین بودن تعداد آنها طبق این آمار، سبب عدم وجود دستگاه پرتو درمانی در استان شده اما اکنون در حال تصحیح آمار و رایزنی برای استقرار این دستگاه درمانی در ایلام هستیم.

دکتر کریمیان تصریح کرد: در دوره مدیریت بنده در دانشگاه، از هیچ خبرنگاری شکایت نشده اما اگر این اتفاق رخ داده، شکایت ها را پس خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: به دنبال اجرای برنامه نظام ارجاع در استان هستیم و اجرای این برنامه موجب کاهش هزینه های درمانی  برای مردم استان در روستاها خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: مهمترین هدف‌ ما در این حوزه کاهش اعزام بیمار به خارج از استان است.

دکتر فیروز بالاوندی افزود: برای تسهیل در خدمات رسانی به بیماران ایلامی تا پایان سال اولین عمل باز جراحی قلب انجام و بخش آنزیوگرافی نیز که از ۲ ماه گذشته راه اندازی شده و طی پنج ماه آینده اولین آنژیوگرافی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی انجام می شود.

بالاوندی اضافه کرد: دستور جانمایی دستگاه پرتو درمانی صورت گرفته و در صدد جذب این دستگاه مهم هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.