کدخبر : 9234
چهارشنبه 31 جولای 2019 - 14:18
فاقددیدگاه
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی:

مخالفان دولت در شرایط فعلی بی‌انصافی نکنند

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: انصاف حکم می‌کند،مخالفان و رقیبان دولت نباید از شرایط اقتصادی بوجودآمده برای تخریب دولت استفاده کنند بلکه باید کمک‌کار دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم باشند.

«محمدرضا ناصری‌شوهان» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: وظیفه حاکمیت ایجاد رفاه و آسایش برای مردم است و طبیعتا هیچ دولتی نمی‌خواهد در این زمینه کوتاهی صورت گیرد و مردم در سختی باشند، مخصوصا در نظام جمهوری اسلامی که دولت برآمده از رای مردم به عنوان کارگزار نظامی فعالیت می‌کند که که یکی ازمهم‌ترین آرمان‌هایش ایجاد رفاه برای مردم بوده است.

وی با بیان اینکه دولت روحانی و در مجموع نظام و حاکمیت امروز با تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان روبرو است و همین امر در زندگی مردم تاثیر گذاشته است، تصریح کرد: همه‌ی ارکان نظام باید برای عبور از این گردنه حساس به دولت کمک کنند.

دبیر حزب اعتماد ملی استان ایلام تصریح کرد: انصاف حکم می‌کند، نباید از این شرایط بوجودآمده برای تخریب دولت استفاده کرد بلکه باید کمک کرد تا دولت اهداف خود را محقق کند و حتی مخالفان و رقیبان دولت شرایط کنونی را تبیین کنند نه اینکه مدام بگویند دولت ناکارآمد است چون موفقیت دولت، موفقیت نظام است.

ناصری شوهان با تاکید بر اینکه نقش مدیران دولت در سراسر کشور در این زمینه حساس‌تر است، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مدیران کشوری و استانی خاکستری عمل می‌کنند و بدشان نمی‌آید در این شرایط کج‌دار و مریز به رفتار کنند به امید اینکه در دولت آینده نیز مدیریت داشته باشند.

این فعال سیاسی ادامه داد: این فکر باطل و نادرست است و مدیران کنونی باید دوران مدیریت و فرصت بوجود آمده برای خدمت را قدر بدانند و هم برای مردم تلاش کنند و هم از گفتمان اعتدال حمایت کنند.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر استاندار ایلام در جلسه شورای اداری استان مبنی بر ضرورت دفاع مدیران از دولت، گفت: این موضع‌گیری کاملا منطقی بود چون استاندار به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات را حل و تمام برنامه‌های دولت را اجرا کند و مدیران که در واقع پروبال مدیریت ارشد هستند باید با هماهنگی تمام تلاش کنند تا شاید بخشی از مشکلات را حل و به دولت کمک کنند.

ناصری‌شوهان تامین معیشت را خواسته‌ و انتظار اصلی امروز مردم از مسئولان دانست و گفت: همه ارکان نظام باید با هم‌افزایی در این مسیر گام بردارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.