کدخبر : 9227
دوشنبه 29 جولای 2019 - 7:45
۲ دیدگاه
گله مندی و درد دل یک جوان ایلامی

هیچ نظارت و ضوابطی بر جذب نیروی امریه دستگاه های دولتی وجود ندارد

بسیار مشتاق بودم که اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی شفاف شاخص‌ها را ردیف می کرد و با یک گفتگوی ساده فرایند جذب را می گفتند.

پایگاه خبری جامک:

عصر روز شنبه ۵ مرداد، جوانی خوش سیما و بسیار مودب با مراجعه به دفتر پایگاه خبری جامک در کمال احترام از نحوه گزینش و جذب نیروی امریه توسط اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی گله‌مند بود و اظهار داشت: شش ماه پیش با مراجعه به این اداره کل درخواست خود را مطرح و به دلیل رشته تحصیلی مرتبط، سطح و جایگاه دانشگاه محل تحصیل و همچنین داشتن سایر شاخص های مورد نظر، با استقبال معاون اداری و مالی اداره کل یاد شده مواجه و اعلام کرد؛ رشته شما مورد نیاز بوده و سهمیه هم برای جذب سرباز داریم.

این جوان اضافه کرد: منتظر اقدامات بعدی ماندم اما مدتی گذشت و خبری نشد تا این که چند روز پیش برای پیگیری درخواست، مجدد مراجعه کردم، معاون محترم بدون هیچ گونه توجیهات و دلایل قانع کننده‌ای گفت: نیروی مورد نظرمان معرفی شده است و شما دیگر منتظر نمانید!

این تحصیلکرده دانشگاه تهران و جوان نخبه ایلامی ادامه داد: از جواب رد مسئولین اداره استاندارد و معرفی فرد دیگری ناراحت نیستم، اما بسیار علاقه مندم به عنوان یک شهروند ساده بدانم که نحوه گزینش فرد مورد نظر چگونه بوده است؟! ادعا ندارم که نسبت به او ارجح ترم اما بسیار مشتاق بودم که اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی شفاف شاخص‌ها را ردیف می کرد و با یک گفتگوی ساده فرایند جذب را می گفتند. قطعا قانع می شدم و با خوشحالی از اقدام آنها تشکر می کردم. اما سوال بی پاسخی که باعث ناراحتی و بعضا هم سرخوردگی مردم می شود این است که چرا بیشتر مدیران از پاسخگویی شفاف و اقناع مراجعین خود طفره می روند؟! مگر پاسخ دادن به ابهامات و سوالات مردم کار سختی است؟!

صحبت هایش که به انتها رسید اضافه کرد: این روزها فقط امید مردم به رسانه هاست و خوشبختانه استاندار محترم ایلام هم توجه خاصی به مطالبات مردم دارد. او گفت: شنیدم آقای سلیمانی دشتکی از مدیرانی که به مردم جواب سربالا بدهند، به راحتی نمی گذرد. من مطمئن هستم بعد از این گفتگو، مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایلام و مسئول مربوطه بایستی دلایل قانع کننده‌ای به ایشان و سازمان‌های نظارتی ارائه دهد.

همانگونه که مودبانه وارد دفتر جامک شده بود، با روحیه‌ای امیدوارنه از ما خداحافظی کرد و مسیر خیابان جامی را به صورت پیاده در پیش گرفت و از دیدگان محو شد.

خبرنگار #جامک با هدف راستی آزمایی اظهارات این فرد با شماره همراه مدیر کل محترم استاندارد تماس گرفت که ایشان پاسخ ندادند. سپس با معاون اداری و مالی اداره یاد شده تماس حاصل شد و دقیقا همان موارد بالا توسط ایشان تکرار شد. در جواب خبرنگار جامک که نام فرد انتخاب شده را پرسید؟ گفت: به شما مربوط نیست و ضرورتی ندارد که شما بدانید و…..

تمام مدارک تحصیلی، نام و نام خانوادگی، نشانی و شماره تماس این جوان در دفتر پایگاه خبری جامک موجود و محفوظ می‌باشد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
نظرات بازدید کنندگان
  1. فک کنم الان جذب نیروی امریه جوریه که هر استان صرفاً نیروی امریه ی بومی جذب میکنه. ایشون که اهل ایلام بودن نباید برای اداره ای در تهران اقدام میکردن

دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.