کدخبر : 9193
چهارشنبه 17 جولای 2019 - 10:20
فاقددیدگاه
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

تلاش آموزش و پرورش برای پرداخت مطالبات فرهنگیان استان ایلام

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: در تلاش هستیم تا مطالبات فرهنگیان استان ایلام پرداخت شود.

«زهرا مظفر» در چهارمین جلسه‌ی شورای معاونین آموزش و پرورش استان با محوریت ارزیابی پروژه ی مهر ۹۸ و تامین منایع انسانی، اظهار کرد: موضوع عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان استان ایلام در ستاد را مطرح کرده ایم و در تلاش هستیم که فرهنگیان عزیز به حق طبیعی خود برسند . 

وی با تاکید بر اینکه به منظور بهره وری در سازمان ها باید فرایندی برای ارزیابی عملکرد افراد وجود داشته باشد، تصریح کرد: در هر سازمان باید شرایط طوری باشد که همه‌ی افراد فرصت رشد داشته باشند، همان طور که در یک پیکر سالم همه‌ی اندام‌ها به تناسب و با همدیگر رشد می‌کنند .

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: بهره‌وری هر سازمان منوط به ارزیابی عملکرد مناسب و صحیح آن سازمان است و  آموزش مستمر و توانمند سازی نیروی انسانی، پرهیز از سطح بندی در ارزیابی عملکرد، سرعت در حسابرسی، تکریم ارباب رجوع، پرهیز از افراط و تفریط، حرکت در مسیر اعتدال و بی‌طرفی در نظارت‌ها از جمله اصولی است که باید در این زمینه مورد نظر قرار گیرد.

«اسفندیار رستمزاد» مدیرکل آموزش و پرورش استان، نیز، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود آموزش و پرورش ایلام گفت: سند تحول بنیادین با تاکید بر موضوع مدرسه محوری سرلوحه ی فعالیت‌های ما در آموزش و پرورش است .

وی ادامه داد: توجه به اجرای مناسب پروژه ی مهر با تمام اثرات مثبت درون و برون سازمانی آن در اولویت برنامه های ماست .

رستمزاد تاکید کرد:  مشکل تامین منابع مالی این از بزرگترین مشکلاتی است که همکاران فرهنگی ما با آن دست و پنجه نرم می کنند و همکاران ما این روزها بصورت جهادی در حال خدمت هستند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.