کدخبر : 9107
یکشنبه 30 ژوئن 2019 - 9:44
فاقددیدگاه

مردم ایلام با آرمان های شهدای گمنام تجدید میثاق کردند

آیین تشییع پیکر مطهر هشت تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور ایلام از محل میدان میلاد تا میدان دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا، در این آیین سرشار از معنویت، کوچک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد از هر صنف و قشری حضور داشتنه و بار دیگر با آرمان های شهدا و امام تجدید بیعت کردند.

در این میان حضور افراد مسن با بدنی فرتوت و نیز دختران و پسران جوان و نوجوان که درک مستقیمی از جنگ و دوران دفاع مقدس ندارند جالب توجه بود و جلوه های خاصی را به این آیین داده بود. برگزاری مداحی در وصف شهدا و سر دادن شعارهایی با محتوای شهادت و تجدید پیمان با شهدا از برنامه های دیگر این آیین بود.

این شهدا عصر پنجشنبه از طریق فرودگاه شهدای شهر ایلام وارد استان شدند و به مناسبت شهادت امام جعفر صادق آیین شبی با شهدا در مساجد امام جعفر صادق (ع) و مسجد قمربنی هاشم(ع) با حضور این شهدا برگزار شد.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته یک تن از این شهدا در محوطه باغ موزه دفاع مقدس و یک نفر دیگر در دانشگاه آزاد واحد ایلام تدفین می شوند و سهم میمه زرین اباد از توابع دهلران، مهر ملکشاهی و سه راهی جندالله در مسیر ایلام صالح آباد نیز هر ناحیه ۲ شهید است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.