کدخبر : 9061
چهارشنبه 19 ژوئن 2019 - 14:44
فاقددیدگاه
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام:

بدون همراهی شهروندان هیچ طرحی به سرانجام نمی رسد

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام همراهی و همکاری مردم در اجرای برنامه‌های کیفیت بخشی به سطح خدمات مدیریت شهری را ضروری دانست و بیان کرد: انجام طرح‌های توسعه‌ای، نرم افزاری و زیرساختی بدون مشارکت مردم، با موفقیت همراه نخواهند بود.

جامک: یاسان مهدوی پور در نشست خبری اظهار داشت: حوزه خدمات شهری با توجه به ضرورت حضور همیشگی و هزینه بر بودن فعالیت ها، یکی از محیط های احساسی و پر چالش است.

مهندس مهدوی پور از پایین بودن سطح مشارکت مردم ایلام در عملیاتی شدن طرح های شهری ابراز نگرانی کرد و بیان داشت: رسانه ها در تحقق این اهداف و همراه کردن شهروندان با شهرداری نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا می کنند.

معاون شهرداری ایلام با اشاره به دایره وسیع و تنوع خدمات قابل ارائه توسط این معاونت گفت: فضای سبز، امور زیرساختی و زیباسازی، ساماندهی دستفروشان، کارگرهای فصلی، آرمستان، پسماند، آتش نشانی در این حوزه قرار دارند.

وی اجرای طرح پسماند مرحله گذر از مدیریت سنتی و گام نهادن در مسیر مدیریت نوین بر پایه استفاده از دانش علمی دانست و اضافه کرد: تعیین ساعت مشخص برای جمع آوری زباله ها و برنامه ریزی برای استفاده مناسب از ظرفیت نیروهای این حوزه در ساعات شبانه از ۹ شب تا ۶ صبح وارد فصل جدیدی شده است. وی افزود: براساس بررسی های صورت گرفته، فرایند تنظیف و کیفیت بخشی به خدمات در حال توزیع عادلانه در سطح همه مناطق شهر است.

مهندس مهدوی پور در ادامه این نشست خبری بیان داشت: بیش از ۷۷۰ عدد باکس زباله در محلات شهر ایلام استقرار دارد که مردم می توانند زباله های روزانه را در این محل ها جمع کنند. وی افزود: قیمت هر باکس زباله بیش از ۱۷ میلیون ریال است و هزینه نگهداری این باکس ها به صورت سالیانه بیش از ۵۰۰ هزار تومان است

معاون شهرداری ایلام ابراز داشت: هرگونه اقدام موثر در جهت نگهداری از اموال شهرداری و به تبع آن کاهش هزینه ها منجر به افزایش خدمات رسانی بیشتر به شهروندان می گردد. وی رها سازی زباله ها در پای تیرهای برق، زمین های خالی،  داخل جوی و مسیرها علاوه بر ایجاد فضایی نازیبا و زشت، موجب آسیب رساندن به سلامت و بهداشت شهروندان می شود و از مردم خواست در جهت سامان بخشیدن به این وضعیت، راس ساعت ۹ شب زباله ها را درب منازل گذاشته تا نیروهای مربوطه در موعد مقرر آنها را جمع آوری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.