کدخبر : 9043
یکشنبه 16 ژوئن 2019 - 11:56
فاقددیدگاه

دستگیری ۲ نفر با هویت‌های معلوم در رابطه با آتش‌سوزی مراتع کوه «رنو»

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ۲۴۷ هکتار از مزارع و محصولات کشاورزی، ۶ هکتار از مراتع طبیعی و ۱۱ قطعه از باغات دچار آتش سوزی شدند، از دستگیری 2 نفر با هویت‌های معلوم در رابطه با آتش سوزی مراتع کوه رنو خبر داد.

سردار «نورعلی یاری» اظهار کرد: در پی تماس های مردمی با مرکز قوریت های پلیسی ۱۱۰ ،مبنی بر وقوع آتش سوزی در مزارع ،مراتع و باغات در نقاط مختلف استان ماموران پلیس جهت بررسی به نقاط اعلامی اعزام شدند .

  وی افزود: گزارش ماموران اعزامی به مناطق خسارت دیده حاکی از آن است که مقدار ۲۴۷ هکتار از مزارع و محصولات کشاورزی، ۶ هکتار از مراتع طبیعی و ۱۱ قطعه از باغات دچار آتش سوزی شدند .

  این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این آتش‌سوزی‌ها که در ۲۴ ساعته گذشته و در نقاط مختلف استان شامل ۲۳۰ هکتار از محصولات کشاورزی(کلش) حاشیه رودخانه سیمره، ۱۴ هکتار از مزارع گندم و ۱۱ قطعه از باغات کشاورزان و باغداران دره شهری ، ۳ هکتار از مزارع کشاورزی تحت کشت گندم در تنگه گرمه  و ۳ هکتار از مراتع کوه رنو شهرستان ایوان و همچنین ۳ هکتار از مراتع طبیعی منطقه «هر دریژ» شهرک شهید کشوری شهرستان ایلام رخ داد .

  فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ۲ نفر با هویت‌های معلوم در رابطه با آتش سوزی مراتع کوه رنو در شهرستان‌ ایوان دستگیر شده‌اند ،خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت کامل و تحقیقات کسترده در جهت مشخص کردن علل و عوامل این آتش سوزی ها تلاش می کند .

سردار یاری در پایان با بیان اینکه جمعا ۲۵۳ هکتار از محصولات کشاورزی ،مراتع طبیعی و ۱۱ قطعه از باغات دچار آتش سوزی شدند، از مردم خواست با توجه به پوشش گیاهی مناطق مختلف استان و شغل کشاورز بودن اکثر هم استانی های عزیزمان از هرگونه اقدام که مراتع و مزارع را با موضوع حریق تهدید می‌کند بپرهیزند

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.