کدخبر : 8980
شنبه 1 ژوئن 2019 - 7:54
فاقددیدگاه
امام جمعه ایلام؛

معامله قرن با بیداری مسلمانان محکوم به شکست است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام: معامله قرن با بیداری مسلمانان صورت نخواهد گرفت و محکوم به شکست است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام افزود: معامله‌ی قرن، معامله میان آمریکا و شیوخ مرتجع منطقه است و مردم فلسطین نقشی در آن ندارند.

وی با بیان اینکه جوانان فلسطین امروز آگاه‌تر از گذشته آرمان های خود را دنبال می کنند، تاکید کرد: آمریکا حاضر نیست محتوای معامله‌ی قرن را افشا کند چون از مسلمانان جهان و ایران هراسان است.

امام جمعه ایلام با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: روز قدس از یادگارها و شاهکارهای امام راحل و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه وحدت مردم مسلمان جهان در حمایت از قدس شریف، تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد، گفت: روز جهانی قدس این پیام را دارد که در میان مسلمانان مرز جغرافیایی معیار نیست و مرزهای عقیدتی مهم است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، گفت: امروز تفکر و مکتب امام فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی و جهان اسلام پیش می‌رود و آرمان‌های امام عزیز توسط خلف برحق ایشان دنبال می‌شود که یکی از این اصول ایستادگی در برابر استکبار و نفی مذاکره با آمریکا است.

حجت الاسلام کریمی‌تبار به مردم توصیه کرد: با پرداخت زکات فطره روزه‌داری خود را در عید سعید فطر تکمیل کنند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.