کدخبر : 8977
چهارشنبه 29 می 2019 - 10:57
فاقددیدگاه

دعوت سپاه امیرالمومنین(ع) از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در بیانیه‌ای از همه‌ی اقشار مردم خواست با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت و همبستگی خود را از مردم مظلوم فلسطین تا رهایی قدس شریف ازچنگال دژخیمان اعلام کنند.

راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر نمایش وحدت اسلامی و قدرت محور مقاومت ، موید شکست جدیدترین توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی موسوم به معامله قرن است که برای تصرف قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین و محاصره کامل فلسطینیان و راحت کردن کاربرای نابود کردن آنان مطرح شده است .

اگرچه هدف اولیه طرح معامله قرن ، نابودی جریان مقاومت در سرزمین های اشغالی ، تامین امنیت رژیم صهیونیستی است ، اما خیانت حکام مرتجع عربی با همکاری در پیشبرد نقشه محور غربی نشان می دهد که معامله قرن تنها بدنبال یکسره کردن نام و نشان فلسطین و مقاومت نیست واهداف این طرح تنها در فلسطین خلاصه نمی شود ؛ بلکه از آنجا آغاز می شود .

راهبرد منطقه ای آمریکا برآنست تا با معامله قرن ، ائتلافی متشکل از کشورهای غربی و عربی ، جبهه قدرتمندی علیه ایران ایجاد کند .

پاسخ کوبنده رزمندگان مقاومت درسالهای اخیر به حملات صهیونیست ها و خصوصا پیروزی ۴۸ ساعته اخیرا بر رژیم صهیونیستی با عبور از سپر ادعایی گنبدآهنین و فرار صهیونیست ها به پناهگاه ها نشان داد که مقاومت اجازه نخواهددادمعامله قرن اتفاق بیفتد .

سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن محکوم نمودن اقدمات و جنایات آمریکا و غده سرطانی اسرائیل و حمایت از آرمان رهایی قدس شریف و دفاع از مردم مظلوم فلسطین ، از همه اقشارمختلف مردم روزه دار و انقلابی استان ایلام خصوصا اقشار مختلف بسیج ، فرهنگیان ، دانش آموزان، دانشجویان ، اساتید،هنرمندان،اصحاب قلم و رسانه ،طلاب و روحانیون،اصناف و بازاریان، عشایر ، کارگران و کارمندان ،جامعه پزشکی،مهندسین،وکلاوحقوقدانان،ورزشکاران و … جهت حضورحماسی و دشمن شکن در تظاهرات روزجهانی قدس دعوت می نماید تا بار دیگر با فریادهای مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل ، حمایت و همبستگی خود را از مردم مظلوم فلسطین تا رهایی قدس شریف ازچنگال دژخیمان اعلام نمایند

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.