کدخبر : 8968
سه‌شنبه 28 می 2019 - 11:46
فاقددیدگاه

کمیته انضباطی درگیری تیم های بانوان خلیج فارس و پالایش گاز را بررسی می کند

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان درباره درگیری رخ داده بعد از دیدار خلیج فارس شیراز و پالایش گاز ایلام گفت: گزارش مسابقه و حواشی بازی خلیج فارس شیراز و پالایش گاز ایلام را به کمیته انضباطی ارسال کرده اند تا طبق قانون با متخلفان برخورد شود.

به گزارش جامک از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، گلاره ناظمی روز یکشنبه  در گفت وگویی خبری افزود: بعد از پایان بازی اتفاق هایی در رختکن تیم پالایش گاز ایلام شاهد بودیم که مورد تایید هیچ فردی نیست.

در حالی که برخی رسانه ها تلاش دارند تنش رخ داده را به حواشی غیر فوتبالی سوق دهند  دست اندرکاران دو تیم شیرازی و ایلامی نیز در خصوص درگیری و  اتفاق های رخ داده  بعد از بازی که با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان (خلیج فارس) پایان یافت نیز نظر و  مطالب متفاوتی عنوان می کنند.

در یکسو  این دعوا مربیان و بازیکنان پالایش گاز ایلام قرار دارند که علت و موضوع درگیری را  با ادامه  برخوردهای قبل  ، حین  و نتیجه بازی باخته مرتبط می دانند و  طرف مقابل  نیز سعی ردارد درگیری  تلاش می کند که دعوا را به شرایط روحی و عصبی تیم پالایش به باخت نسبت دهد و اینکه این دعوا واکنش بازیکنان و مربیان پالایش به باخت غیر قابل انتظار انها در مقابل تیم خلیج فارس ارتباط دارد.

**روایت مربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام

مربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام درباره اتفاقات رخ داده این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شیرازی‌ها به پایان رسید گفت:  در جریان درگیری رخ داده سرمربی، سرپرست و بازیکنان تیم ایلام مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.
ندا عزیزپور اظهار داشت : پس از پایان مسابقه من به همراه سرمربی تیم اعتراضی به نحوه داوری داشتیم در همان حین سه تن از بازیکنان(پالایش) به سمت رختکن رفتند که یکی از بازیکنان تیم به دلیل اینکه دستانش پر بود با پا در رختکن را باز کرد.

وی ادامه داد: با پا  باز کردن در رختکن، آغازگر دعوایی شد که در یک طرف ان شماری از  بازیکنان و کادر فنی تیم پالایش و طرف های دیگر ان تعدادی از بازیکنان تیم شیراز  و چند نفر از عوامل حراست بودند.
مربی تیم پالایش گاز  ایلام در ادامه به کتک خوردن بازیکن پالایش، مداخله ۲ بازیکن این تیم به حمایت از هم تیمی خود و در طرف مقابل به وارد شدن بازیکنان تیم  خلیج فاترس  به  این درگیری اشاره کرد و گفت: فاطمه  حیاتی سرمربی تیم  نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی  با ذکر  مصدومیت شدید یکی از بازیکنان تیم  افزود: گزارش تمام این اتفاقات را به فدراسیون ارسال کرده‌ایم ضمن انکه پورلاهیجی نیز ناظر بازی بود و همه صحنه‌ها را نظارت کرد.

****سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس شیراز: انها دوستان ما هستند

از سوی دیگر سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس شیراز درباره حواشی ایجاد شده در بازی با تیم ایلام با ذکر اینکه ما رسم میهمان نوازی را انجام دادیم و بازیکنان پالایش دوستان ما هستند تصریح کرد: اصلا دوست نداشتیم این اتفاق ها رخ دهد از زمان ورود تیم ایلام تلاش کردیم تا میزبان خوبی باشیم آنها دوستان ما هستند اما پالایش گاز ایلام انتظار شکست برابر تیم زاگرس را نداشتند به همین دلیل در طول بازی معترض بودند.

 نگین پاکدل گفت: در پایان بازی، بازیکنان تیم ایلام مدام به داور اعتراض داشتند شرایط طوری بود که از بازیکنان خود  خواستیم که برای دست دادن و تشکر در پایان بازی به سمت داور نروند تا تنش و درگیری به وجود نیاید و بازیکنان را سریع به رختکن فرستادیم.

وی افزود:  در حالی که کلید رختکن در دست حراست بود یکی از بازیکنان ایلام برای باز کردن در رختکن، با لگد در را شکست که مورد اعتراض حراست قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پی اعتراض و درگیری لفظی بین حراست و بازیکن تیم ایلام، دعوا آغاز شد این درگیری کم کم به سمت رختکن تیم شیراز کشیده شد اما در رختکن را بستیم تا این حواشی بیشتر از این ادامه پیدا نکند اما این درگیری کم کم به سمت رختکن تیم شیراز کشیده شد  و مادر رختکن را بستیم تا این حواشی بیشتر از این ادامه پیدا نکند.

***امیدواری برای بهترشدن روند رقابت فوتبالی بانوان 

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان  با اظهار تاسف درباره درگیری رخ داده بعد از دیدار خلیج فارس شیراز و پالایش گاز ایلام در هفته هفدهم لیگ برتر بانوان فوتبال بانوان و با تصریح بر اینکه گزارش مسابقه  و حواشی بازی خلیج فارس شیراز و پالایش گاز ایلام را به کمیته انضباطی ارسال کرده اندابراز  امیدواری کرد: در هفته‌های پایانی شاهد بازی‌های خوبی از تیم‌ها باشیم.

گلاره ناظمی گفت: گزارش رویدادهای  این مسابقه را روز شنبه ۴ خردادماه  به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده ایم تا طبق قانون با متخلفان این مسابقه برخورد انضباطی صورت بگیرد.

تیم پالایش گاز ایلام به عنوان تنها نماینده فوتبالی استان ایلام در رقابت های سطح اول فوتبال کشور هم اکنون  با ۲۲ امتیاز از ۱۵ بازی در رده هفتم جدول قرار دارد در سوی مقابل تیم خلیج فارس به عنوان تنها نماینده داستان فارس در این لیگ موقعیت مناسبی در جدول ندارد.

پیشتر و در هفته شانزدهم این رقابت ها، بازیکنان تیم های فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان با هم درگیر شدند که این حادثه و حواشی آن بازتاب های گسترده رسانه ای و فضای مجازی داشت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.