کدخبر : 8872
سه‌شنبه 7 می 2019 - 7:42
فاقددیدگاه

۲۴ میلیارد ریال برای مسائل اجتماعی سیل به ایلام اختصاص یافت

استاندار ایلام از اختصاص 24 میلیارد ریال بابت مسائل اجتماعی سیل اخیر استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جدید اظهار داشت: در روز معلم بسیار علاقه مند بودم در بین فرهنگیان حضور داشته باشم ولی با توجه به برگزاری سمینار استانداران توفیق حضور نداشتم و از همین جا روز معلم را به همه ی فرهنگیان عزیز تبریک می گویم.
وی از ابلاغ ۱۵ میلیارد ریال بابت مسائل اجتماعی سیل به بهزیستی استان خبر داد و گفت؛ همچنین بیش از ۹ میلیارد ریال بابت مسائل اجتماعی سیل به آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.
استاندار ایلام با عنوان این مطلب که با تلاش فراوان استان را در ردیف چهار استان سیل زده قرار داده ایم، اضافه کرد؛ این بدان معنی است که هرچه به استان های لرستان و خوزستان و گلستان کمک شود، به مناطق سیل زده استان ایلام نیز کمک می شود.
سلیمانی دشتکی ادامه داد؛ اعتبارات اخیر در جهت کاهش تأثیرات اجتماعی، روحی – روانی به مناطق سیل زده استان ابلاغ شده است و امیداواریم این کمک ها بصورت هدفمند هزینه شود.
وی تاکید کرد: علاوه بر این کمک ها از طرف کمیته امداد امام (ره)، بنیاد مسکن، ستاد فرمان حضرت امام(ره)، سپاه پاسداران و دیگر ارگان ها و نهادهای ملی کمک های بسیار خوبی به استان صورت گرفته است.
استاندار ایلام یادآور شد: در استان ایلام اگر تمهیدات و پیشگیری های لازم در خصوص سیل صورت نمی گرفت قطعا خسارات ما بیشتر از دیگر استان های سیل زده می شد.
سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه ای که صورت گرفت باعث شد ما در استان هیچ گونه تلفات جانی نداشته باشیم و این بسیار ارزشمند است و البته خسارات و آسیب های مالی ان شاء الله جبران خواهد شد و مردم در این زمینه هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.