کدخبر : 8865
دوشنبه 6 می 2019 - 9:06
فاقددیدگاه
با حضور معاون سازمان جوانان هلال احمر انجام گرفت:

هفتمین مرحله مسابقات المپیاد آماده استانی در ایلام به پایان رسید

هفتمین مرحله مسابقات المپیاد آماده در استان ایلام با حضور معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان کشور، داوران برجسته کشوری و استانی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در بخش برادران برگزار شد.

به گزارش جامک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام: معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان کشور با حضور در جمع دادرسان استان ایلام، از نزدیک برگزاری این رقابت ها را مورد ارزیابی قرار داد و در حاشیه این رقابت ها ضمن گفتگو با دادرسان، به سنجش آمادگی و آموزش های دانش آموزان پرداخت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: هفتمین دوره مسابقات المپیاد آماده مرحله استانی چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت ماه به صورت جداگانه به مدت ۲ روز با حضور پر شور دادرسان در استان برگزار شد.

علی اصغر علی اکبری تصریح کرد: این دوره از مسبقات در رشته های آزمون کتبی، پناهگیری و خروج ایمن، ارزیابی و احیا قلبی و ریوی، پانسمان و بانداژ، آتل بندی و شکستگی، حمل مصدوم، اسکان و چادر زنی و اطفای حریق برگزار شد.

علی اکبری افزود: اجرای چنین طرح هایی در ارتقاء سطح آمادگی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد و دانش آموزان دراین مسابقات با هدف تربیت تیم های دانش آموزی آماده و همچنین ترویج ظرفیت های خود امدادی در میان دانش آموزان برای افزایش سطح ایمنی و خطرپذیری مدارس در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و توانمند سازی دانش آموزان در کار گروهی در روزهای سخت آموزش می بینند و آماده می شوند.

وی بیان اینکه در پایان این المپیاد ۲ تیم برتر در بخش پسران و دختران به مرحله کشوری راه پیدا می کنند، گفت: درهفتمین مرحله استانی المپیاد آماده دانش آموزان دختر، شهرستان دره شهر مقام اول را کسب کرد و شهرستان چرداول و ایلام به مقام های دوم و سوم دست یافتند همچنین جام بشردوستی هفتمین مرحله استانی المپیاد آماده هم به شهرستان دره شهر تعلق گرفت.

وی ادامه داد: در بخش پسران هم شهرستان ایلام مقام اول را کسب کرد و شهرستان های دره شهر و دهلران مقام های دوم و سوم را کسب کردند و جام بشر دوستی هم به شهرستان ایوان تعلق گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.