کدخبر : 8852
یکشنبه 5 می 2019 - 8:03
فاقددیدگاه

مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران آغاز شد

مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه‌نصیرالدین طوسی، در دانشگاه ایلام آغاز شد.

به گزارش جامک به نقل از ایسنا، منطقه ایلام، دکتر «حمیدرضا امامی‌پور» مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام، در مراسم افتتاحیه‌ی این مسابقات، اظهار کرد: ضرورت ارتقاء فرهنگ گفتگو در جامعه اهمیت برگزاری این مسابقات را در بین دانشجویان به عنوان مدیران و مسئولان فردا را بیش از پیش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به برخی مشکلات در مناسبت‌ها و ایامی مانند انتخابات، مناظره ، مناظره‌کنندگان و جامعه را به تفکر وامی‌دارد و نویدبخش گفتمان سازی است، گفت: در جامعه‌ای که فرهنگ گفتگو ارتقاء یابد منطق غالب و جامعه سالم‌تر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه ایلام از برنامه‌های موثر جهاددانشگاهی برای دانشجویان قدردانی کرد.

«روح‌الله استاک» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این برنامه اظهار کرد: برگزاری این مسابقات و ارتقاء فرهنگ گفتگو سرمایه‌ی اجتماعی را ارتقاء می‌بخشد.

وی با تاکید براینکه فرهنگ و تغییر ذائقه‌ها یادگرفتنی است، گفت: برنامه مناظره دانشجویی تمرین بسیار موثری برای ارتقاء فرهنگ گفتگو است.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تقدیر از تلاش‌های جهاددانشگاهی،  برای میزبانی از این مسابقات در دوره‌ی آینده اعلام آمادگی کرد.

«محسن ملکی» مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام ، نیز اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان در مجموع ۱۹ تیم برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کردند.

وی گفت: مسابقات مقدماتی در طول این هفته و مراسم اختتامیه و مسابقه‌ی نهایی روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر استان به مرحله‌ی منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند و در صورت موفقیت در آن دوره به مرحله کشوری هم اعزام می‌شوند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.