کدخبر : 8849
یکشنبه 5 می 2019 - 7:59
فاقددیدگاه

۹۰ تن کمک بسیج آذربایجان غربی وارد مناطق سیل زده ایلام شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان آذربایجان غربی گفت: یک محموله به ارزش 10 میلیارد ریال در قالب 9 کامیون توسط بسیج سازندگی استان آذربایجان غربی برای سیل زدگان استان ایلام ارسال شد.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا؛ سرهنگ شهروز حیدریان اظهار داشت: این اقلام به وزن ۹۰ تن شامل ۱۰۸ قلم ملزومات مختلف چون مواد خوراکی، پتو، پوشاک، فرش و دیگر ملزومات ضروری خانوارهای سیل زده است.
وی افزود: سپاه آذربایجان غربی به مدت ۲ هفته در منطقه سیل زده چم شیر سیروان اقدام به دایر کردن موکب برای اطعام خانوارهای خسارت دیده کرد.
حیدریان یادآور شد: همچنین ۲۰۰ نفر از گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه استان آذربایجان غربی برای کمک به مردم سیل زده استان لرستان به این استان اعزام شدند و نیز با دایر کردن آشپزخانه سیار به مدت ۱۹ روز غذا و نان پخت و بین سیلزده ها توزیع می کردند.
وی از ارسال ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی به استان خوزستان خبر داد و گفت: این ماشین آلات در امر بازگشایی مسیرها و احداث راه ها جدید در استان خوزستان به سیلزدگان این استان کمک کردند.
وی همچنین به ارسال ۱۰ کامیون مواد غذایی، پوشاک، پتو، و دیگر ملزومات به استان گلستان در ابتدای سال جاری برای توزیع در بین مردم آسیب دیده از سیل این استان اشاره کرد.
حیدریان تاکید کرد: این اقلام توسط کمک های اهدایی مردم به پایگاه های بسیج مساجد و فراخوان های عمومی گردآوری و از سوی سپاه به استان های خسارت دیده ارسال شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.