کدخبر : 8810
دوشنبه 29 آوریل 2019 - 10:15
فاقددیدگاه

مسئولیت کشتارگاه از اتحادیه مرغداران سلب می شود

قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: کشتارگاه ایلام بر اساس تصمیمات اخذ شده به اتحادیه مرغداران واگذار، نهادهای یارانه‌ای تامین و ۱۰ میلیارد ریال قرض الحسنه از محل صندوق به آنان پرداخت شد تا مرغ استان با قیمت مصوب تامین و در اختیار مردم قرار گیرد اما متاسفانه با وجود همه حمایت ها، اتحادیه مرغداران به قول خود عمل نکردند.
وی ادامه داد: دادستان به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود و پیگیر حق مردم است و اگر جایی تخلف صورت گرفته باشد، رسیدگی می کنند.
استاندار ایلام افزود: باید مدیران در تصمیم گیری محتاط و اجازه ندهند کسی از آنها سوء استفاده کند، در کنار این موضوع از دادستان می خواهم حرمت مدیران شکسته نشود البته به شرط آنکه مدیران حریم خود را حفظ و به وظایف خود به دقت عمل کنند.
سلیمانی دشتکی گفت: کسی که مسئولیت می پذیرد باید پای کار باشد و عمل نکردن به تعهد ظلم است، از مدیری که ضعیف باشد، حمایت نمی کنیم.
وی ادامه داد: قانون اجازه می دهد که مسئولیت کشتارگاه از اتحادیه مرغداران سلب و به افرادی که اهلیت دارند، واگذار شود.
استاندار ایلام همچنین در خصوص تامین گوشت مرغ ایلام نیز گفت: دستگاه های مربوطه موظف هستند تا تعیین تکلیف وضعیت کشتارگاه از استان های همجوار گوشت مورد نیاز را تامین کنند.
سلیمانی دشتکی همچنین از نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی خواست از خروج مرغ به خارج از استان جلوگیری شود.
وی گفت: انتظار من از مدیران است که بحث نظارت را با حضور در صحنه انجام و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.
گفتنی است در این نشست مصوب شد کمیته ای متشکل از تعزیرات، صنعت، معدن، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و نیروی انتظامی تشکیل و پیگیر شوند اگر مرغداری مرغ برای عرضه به بازار دارد و ممانعت می کند به عنوان محتکر تحویل تعزیرات شود.
همچنین این کمیته ظرف مدت سه روز نحوه واگذاری کشتارگاه ایلام و فعال شدن آن را پیگیری و نتیجه را اعلام کند./ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.