کدخبر : 8804
یکشنبه 28 آوریل 2019 - 11:58
فاقددیدگاه

انسان سالم مبنای توسعه است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: رعایت نکردن بهداشت حرفه ای در محیط کار می تواند سلامت جامعه را به خطر بیندازد چرا که انسان سالم مبنای توسعه است.

دکتر راضی ناصری فر روز یکشنبه در همایش روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای اظهار داشت: رعایت نکات ایمنی در محیط کار و فعالیت، به تلاش بهتر همراه با آرامش روانی و ذهنی می انجامد.
وی با بیان اینکه تضمین محیط های کاری ایمن و سالم و توجه ویژه به بعد روانی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: ایمنی و سلامت محیط کار یک ضرورت برای کارگر و کارفرماست و به سلامت روانی جامعه کمک می کند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: نگهداری و بهبود سلامت جسمی، روانی و اجتماعی کارکنان مشاغل مختلف از راه پیشگیری از خطرهای تهدیدکننده، مطالعه شرایط نامناسب محیط کار و اثرهای سوء آن بر تندرستی آنان از جمله اهداف بهداشت حرفه‌ای به شمار می رود.
ناصری فر یادآور شد: سازمان بین المللی کار (ILO) هر سال با هدف پیشگیری از حوادث و بیماری های شغلی، شعاری را برای این روز می گزیند که آینده کاری ایمن و سالم به عنوان شعار امسال انتخاب شده است.
وی اضافه کرد: برگزاری این مراسم بخش مهمی از راهبرد‌های جهانی سازمان بین‌المللی کار برای ارتقای ایمنی و سلامت شغلی در همه محیط‌ های کاری به شمار می رود که باعث ارتقای آگاهی ‌های مردم و افزایش امنیت و سلامت در محیط کار می ‌شود.
همایش روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای با هدف کنترل و پیشگیری از حوادث شغلی با مشارکت مرکز بهداشت ایلام در سالن اجتماعات هتل زاگرس برگزار شد./ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.