کدخبر : 8780
چهارشنبه 24 آوریل 2019 - 7:45
فاقددیدگاه
طی آیینی و با حضور زوج‌های جوان صورت گرفت؛

اهدای ۱۷۵ سری جهیزیه توسط سپاه به نوعروسان ایلامی

برنامه‌ریزی سپاه برای ترویج ازدواج آسان و مبارزه با آسیب‌هایی مانند طلاق، اعتیاد و بیکاری است. طلاق زیبنده‌ی نظام اسلامی نیست، این موضوع یکی از نگرانی‌های ما است و به همین منظور سپاه در این زمینه وارد شده است و تاکنون توانستیم 3 درصد آمار طلاق را کاهش دهیم.
صبح امروز (سه شنبه ۳ اردیبهشت) در مراسمی ۱۷۵ زوج ایلامی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهیزیه هدیه گرفتند.

به گزارش جامک به نقل از کردپرس، در این مراسم که در مجتمع رفاهی لاله ایلام برگزار شد، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران از توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه در کشور طی ۲ سال اخیر بین زوج های جوان خبر داد.

سردار سیدضیاءالدین حزنی ضمن اظهار این که یکی از اولویت‌های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سطح کشور ازدواج آسان با استفاده از تأمین جهیزیه زوج‌های جوان است، اعلام کرد: بیش از ۳۸۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان میزان اعتبار این تعداد جهیزیه بوده است.

وی اشاره ای به فعالیت‌های عمرانی با محوریت محرومیت زدایی هم داشت و گفت:  بیش از ۹۵۱۶ پروژه عمرانی و غیر عمرانی در راستای محرومیت زدایی در ایلام اجرایی شده که برای این میزان طرح بیش از ۷۹ میلیارد تومان اختصاص یافته که تاکنون بیش از ۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

تعمیر رایگان موتور پمپ‌های خسارت دیده از سیل توسط سپاه

وی از آمادگی کامل سپاه برای بازسازی مناطق سیل زده با نهادهای مختلف خبر داد و گفت: سپاه این آمادگی را دارد که تمامی موتورپمپ‌های کشاورزان ایلامی که بر اثر سیل تخریب شده، سپاه حاضر است تمامی این موتورها را به طور رایگان تعمیر کند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران عنوان کرد: سپاه در امر بازسازی و تعمیر منازل مسکونی مردم مناطق سیل زده از آمادگی کامل برخوردار است و بخشی از کارها را تقبل کرده، همچنین آمادگی مشارکت برای تهیه لوازم خانگی مردم مناطق سیل زده با دستگاه‌های اجرایی استان‌های سیل زده هستیم.

افتخار سپاه این است که دشمنش دشمن بشریت است

سردار حزنی صبح امروز در دیدار کوتاهی که با فعالان رسانه استان ایلام داشت، عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که دشمنان ما دشمن بشریت هستند و اگر سپاه تحریم نمی‌شد باید در آرمان‌ها و راهبردهای سپاه شک می‌کردیم.

او از اقدامات سردار جعفری در کسوت فرماندهی سپاه در دهه گذشته تقدیر کرد و گفت: سردار جعفری کسی است که راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از ابتکارات ایشان است که با نظر مساعد مقام معظم رهبری اجرایی شد و برکات زیادی در این سالها داشته است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تبریک به سرلشگر سلامی فرمانده جدید سپاه پاسداران، ادامه داد: رسالت قرارگاه محرومیت‌زدایی کار کردن در نقاط مرزی است و رمز موفقیت ما این است که با مردم هستیم.

حزنی تاکید کرد: ایلام از جمله استان‌هایی است که نیازمند کار بیشتر است و هدف ما این است که طوری کار کنیم که مستضعفان از ما رضایت داشته باشند و در مورد ایلام باید ۲ برابر بیشتر از گذشته کار کنیم.

اهدای جهیزیه به نوعروسان برای ترویج ازدواج آسان

سرهنگ جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) ایلام نیز اظهار کرد: سپاه تمام قد در خدمات اقشار مختلف مردم است و برای ترویج ازدواج آسان، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: امروز با حضور سردار حزنی، آئین اهدای ۱۷۵ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به نوعروسان ایلامی در مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شده است.

او گفت: در بحث سیل نیز سپاه خدمات رسانی گسترده ای را در مناطق سیل زده استان انجام داده است و هم اکنون نیز خدمات رسانی سپاه استان ایلام به این مناطق و حتی روستاهایی از استان لرستان ادامه دارد .

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) ایلام تصریح کرد: سیمره در ۱۳۰ کیلومتر از جغرافیای ایلام جاری است و با طغیانش خسارت‌هایی به اراضی کشاورزی، باغات، پرورش آبزیان، جاده و… وارد شده است. سپاه از همان روز اول در بخشهای مختلف از جمله امداردرسانی، پزشکی و بهداشتی، هوافضا، قرارگاه خاتم و… در مناطق سیل زده استان خدمات رسانی کرده است.

شاکرمی افزود: هم اکنون نیز نیروهای جهادی در حال پاکسازی منازل مردم هستند و آماده همکاری در بازسازی و تعمیر منازل مردم نیز هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.