کدخبر : 8694
یکشنبه 7 آوریل 2019 - 14:42
فاقددیدگاه

مدیریت خوب ایلام در بحران سیل قابل تحسین است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامات خوب ستاد مدیریت بحران ایلام در جریان سیل اخیر باعث شد تا این استان در مقایسه با سایر استان ها آسیب کمتری ببیند.

امیر کیومرث حیدری روز یکشنبه در دیدار با استاندار ایلام، عملکرد ستاد مدیریت بحران این استان را در رابطه با سیل اخیر تحسین برانگیز دانست و اظهار داشت: با مدیریت درست بحران هیچگونه مرگ و میری در ایلام رخ نداد و از قبل هشدارهای لازم توسط اعضای ستاد بحران به مردم داده شد که این امر بیانگر دقت نظر مسئولان استان است.
وی افزود: در بارش های سیلابی اخیر هرچند ایلام خساراتی را متحمل شد اما در مقایسه با سایر استان های درگیر سیلاب میزان خسارات وارده به این استان کمتر بود.
امیر حیدری تاکید کرد: ارتش جهموری اسلامی نیز همپای سایر دستگاه ها و نیروهای مسلح در خدمات رسانی به مناطق سیل زده کشور از جمله استان ایلام آماده و پای کار است.
وی اضافه کرد: ارتش تمام توان و تلاش خود را به کار می گیرد تا شرایط در مناطق آسیب دیده ناشی از سیلاب اخیر بهبود یابد و در این راه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه برای بازدید از مناطق سیل زده ایلام و بررسی آخرین وضعیت نقاط آسیب دیده به ایلام سفر کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.