کدخبر : 8666
شنبه 30 مارس 2019 - 9:28
فاقددیدگاه

چادرهای مسافرتی از مناطق پرخطر جمع‌آوری شوند

استاندار ایلام از نیروی انتظامی استان و پلیس راه خواست که مسیرهای پرخطر را مسدود کرده و نسبت به جمع‌آوری چادرهای مسافرتی از سطح استان به خصوص محدوده های در معرض خطر ابگرفتگی اقدام شود.

قاسم سلیمانی دشتکی، ظهر جمعه بعد از بازدید از مناطق سیل زده شهرستان دره‌شهر گردشگران را از حضور در مناطق در معرض سیل و اب گرفتگی برحذر داشت.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی عمل به پیش بینی‌های هواشناسی و پیشگیری از حوادث احتمالی لازم ، منطقی و ضروری است.
استاندار ایلام پیشگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارش شدید و سیلاب گونه که توسط سازمان هواشناسی پیش بینی شده ضروری عنوان و تاکید کرد: پلیس مسیرهای پرخطر را مسدود کند.
سلیمانی دشتکی گفت: در اجرای این دستور و اقدام برای جمع چادرهای اقامتی ‘ هیچ ملاحظه و اقدامی پذیرفته نیست’.
وی تصریح کرد: بدون ملاحظه افراد تمامی چادرهای مسافرتی در مناطق کوهستانی را جمع آوری و اجازه ریسک را از چادر نشینان بگیرید.
وی به اقدامات مدیریت بحران استان در بارندگی‌های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: با عملکرد مناسب ستاد بحران برغم رتبه اول بارش باران تلفات جانی در استان ایلام رخ نداده است.
سلیمانی دشتکی افزود: عبور به سلامت و بدون حادثه در مراحل اولیه بارندگی‌ها به معنی تمام شدن ماموریت پیشگیرانه نیست و تا اعلام وضعیت عادی توسط مراجع پیش بینی کننده آمادگی، حضور و پیشگیری و آموزش شهروندان و تدوین راه‌های مقابله با حادثه تاکید می‌شود.
شدت یافتن باد وباران را برای ساعت ها و روزهای پیش رو استان ایلام پیش بینی و اعلام شده است.

ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.