کدخبر : 8652
دوشنبه 25 مارس 2019 - 10:00
فاقددیدگاه

گردشگر مصدوم شده در دامنه کوه قلارنگ نجات یافت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: نیروهای این جمعیت گردشگری را که در دامنه کوه قلارنگ دچار بیماری کلیوی شدید شده بود، نجات دادند.

حسین عارفی روز دوشنبه اظهار کرد: شامگاه گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان EOC مبنی بر مصدوم شدن یک نفر در دامنه کوه قلارنگ بلافاصله نیروهای عملیاتی هلال احمر شهرستان سیروان به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: نیروهای هلال شهرستان سیروان پس از طی حدود هفت کیلومتر به مصدوم که دچار بیماری کلیوی شدید شده بود رسیده و پس از انجام اقدامات اولیه فرد مصدوم را بیمارستان شهید فیاض بخش لومار انتقال دادند.

**هلال احمر ایلام به ۵۴ مسافر نوروزی حادثه دیده امداد رسانی کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از امداد رسانی این جمعیت به ۵۴ مسافر و گردشگر نوروزی در این استان خبر داد.
حسین عارفی اظهار کرد: این تعداد فرد حادثه دیده در ۱۶ سانحه جاده ای و غیر جاده ای توسط نیروهای این جمعیت امداد رسانی شدند.
وی اظهار کرد: در این حوادث متاسفانه یک نفر فوت، ۳۱ نفر مصدوم، ۱۶ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۶ نفر نیز به مراکز درمانی استان منتقل شدند.
به گفته عارفی، همچنین در این مدت تعداد ۴۱ نفر از مسافران نوروزی در این استان به صورت اضطراری اسکان داده شدند.
وی افزود: در طرح امداد و نجات نوروزی ۱۷ پایگاه امدادی این جمعیت در محورهای ارتباطی استان دایر و تا ۱۶ فروردین ماه خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارایه می کنند. وی تاکید کرد: کلیه نیروهای جمعیت هلال احمر استان در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر سامانه بارشی قوی در استان در آماده باش کامل قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.