کدخبر : 8561
دوشنبه 4 مارس 2019 - 12:32
فاقددیدگاه
رئیس تعمیرات برق شرکت پالایش گاز ایلام عنوان کرد:

رفع مشکلات برق پالایشگاه با استفاده از توان داخلی

اقدامات عملی در زمینه مدیریت دارایی های فیزیکی سازمان به عنوان رکن مهم پیشبرد کارها در واحد تعمیرات برق در حال پیگیری و اجراء می باشد.

رئیس تعمیرات برق شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تحریم‌ها نتوانست برق پالایشگاه گاز ایلام را با مشکل مواجه کند بلکه متخصصان بومی با استفاده از توان داخلی تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند.
به گزارش روابط عمومی، مهندس”فردین نیازوند” از انجام اقدامات مهمی در حوزه اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: این اقدامات در حوزه برق پالایشگاه با استفاده از توان داخلی و تلاش پرسنل این شرکت با موفقیت انجام شده است.
وی اظهار داشت:با انجام ضرورت سنجی و طرح ایده و پس از انتقال،نصب و راه اندازی یک دستگاه یوپی‌اس صنعتی ایرانی در واحد دانه بندی گوگرد و جایگزین کردن آن با نمونه خارجی معیوب که به علت تحریم ها قابل تعمیر نبود، مشکل سیستم برق بی وقفه سامانه های کنترلی این واحد عملیاتی با تکیه بر توان داخلی، پس از سالها حل شد.
وی تصریح کرد:از بانک باتری این دستگاه یوپی‌اس که قبلا در یکی از ایستگاه های برق غیر فرآیندی نصب شده بود برای نصب و جایگزینی باتری های معیوب یوپی اس واحد مخازن و احیاء مجدد آن دستگاه استفاده شد.
وی با اشاره به اینکه با این اقدام در مجموع بیش از ۴ میلیارد ریال صرفه جویی شده و کاهش چشمگیر هزینه های تعمیراتی را بدنبال داشته است، ادامه داد: مصارف کنترلی ایستگاه غیر فرآیندی با انجام ۳۵۰ متر مکعب حفاری و کابلکشی از یوپی‌اس ایستگاه مجاور آن تامین شد.
رئیس تعمیرات برق شرکت پالایش گاز ایلام به ساخت سیم پیچ سلنو یید ولوهای مهم پالایشگاه در کارگاه برق این شرکت اشاره کرد و گفت: این قطعات از رده خارج شده و یا به علت تحریم قابل تامین نبودند که با تلاش متخصصان داخلی تعمیر و بازسازی شدند.
وی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در ادوار گذشته در این حوزه مانند ساخت ترانس خشک با ظرفیت ۵۰کیلو ولت آمپر،بهینه سازی دستگاه های سیم پیچی و ساخت هند لامپ LED اظهار داشت: احیاء بانک باتری دیزل پمپ های آتش نشانی در سال جاری کمک شایانی به کاهش هزینه های تعمیراتی و رفع اشکال به موقع و سریع سیستم های آتش نشانی نموده است.
وی تصریح کرد:انجام موفقیت آمیز تعمیرات تخصصی ترانسدیوسرهای اندازه گیری توان نیروگاه، منابع تغذیه یوپی‌اس ها، دستگاه تنش زدا، فیدرهای توزیع نیروگاه، کلیدهای قدرت و عیب یابی کابل با تکیه بر توانمندی های پرسنل تعمیرات برق شرکت و بی نیاز شدن این واحد از خدمات هزینه بر خارجی، نمونه بارز خودباوری به متخصصان داخلی بوده است.
رئیس تعمیرات برق شرکت پالایش گاز ایلام به بهینه سازی رویکرد های تعمیراتی و رفع تنگناهای عملیاتی با اعتماد به توان و تخصص داخلی در این واحد اشاره کرد و گفت: اقدامات عملی در زمینه مدیریت دارایی های فیزیکی سازمان به عنوان رکن مهم پیشبرد کارها در واحد تعمیرات برق در حال پیگیری و اجراء می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.