کدخبر : 8505
دوشنبه 25 فوریه 2019 - 7:58
فاقددیدگاه

مشاغل مزاحم مرکز ایلام در قالب هفته بازار ساماندهی می شوند

شهردار ایلام گفت: در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم و دست فروشان سطح شهر و با هدف دسترسی همه مردم به مایحتاج روزمره در هفت نقطه از شهر به صورت هفتگی بازارچه های موقت ایجاد می شود.

طالب صادقیان روز یکشنبه توضیح داد: این مشاغل شامل دست فروشان، خودروهای نیسان و وانت حامل فروش میوه، دلالان و اسطه های سیار اجناس دسته دوم مستقر در ۲۲ بهمن و حاشیه پارکینگ شهرداری، … است که به نقاط از پیش تعیین شده منتقل می شوند.
وی اظهار داشت: به منظور تمرکززدایی این مشاغل که موجب ازدحام جمعیت در مناطق مرکزی شهر ایلام شده اند هر روز از ایام هفته این حرفه ها در یک نقطه از پیش تعیین شده شهر مستقر و متمرکز می شوند و به کسب درآمد می پردازند.
صادقیان افزود: این اصناف شنبه در بلوار شورا، یکشنبه نرسیده به پل شهید رضایی نژاد، دوشنبه بالاتر از بیمارستان زاگرس، سه شنبه بلوار شهرداری بعد از چهارراه حضرت ابوالفضل (ع)، چهارشنبه بلوار صنایع، پنج شنبه بلوار فارابی و جمعه پارک چقاسبز مستقر می شوند.
وی گفت: دستفروشان، میوه فروشان سیار، خریداران و فروشندگان سیار اجناس دست دوم برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سازمان ساماندهی مشاغل شهری واقع در خیابان خرمشهر مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: استقرار این صنوف در اماکن یادشده باعث می شود که از تمرکز و ازدحام جمعیت در مرکز شهر کاسته شود و مردم و صنوف سیار جایگاه های ثابت و مشخصی برای خرید و فروش اجناس مورد نظر خود داشته باشند.
به گزارش ایرنا، وجود دستفروشان و به ویژه خریداران و فروشندگان سیار اجناس دست دوم در محل میدان ۲۲ بهمن و پارکینگ شهرداری باعث تراکم جمعیت در هسته مرکزی شهر شده که این روند گاه باعث ایجاد دردسر و مزاحمت برای مغازه داران و عابران در آن منطقه می شود.
صاحبان مغازه های واقع در میدان ۲۲ بهمن و پارکینگ شهرداری به کرات اعتراض خود از وجود این صنوف را که مخل آسایش و کسب درآمد آنها شده اند را به مسئولان شهرداری و فرمانداری ایلام ابراز داشته اند./ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.