کدخبر : 85
دوشنبه 19 اکتبر 2015 - 7:16
فاقددیدگاه

آخرین وضعیت حاجی بازداشت‌شده‌ی ایلامی در دیدار استاندار با امیرعبدالهیان

استاندار ایلام در راستای پیگیری آخرین وضعیت «حسین رحیمی» با معاون عربی- آفریقایی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو و خواستار آزادی هرچه زودتر وی شد.

استاندار ایلام در راستای پیگیری آخرین وضعیت «حسین رحیمی» با معاون عربی- آفریقایی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو و خواستار آزادی هرچه زودتر وی شد.

به گزارش جامک، مهندس «محمدرضا مروارید» در دیدار با دکتر «امیرعبدالهیان» خواستار پیگیری موضوع آزادی هرچه سریع‌تر زائر ایلامی خانه خدا شد.

وی گفت: مردم مقاوم ایلام در همه دوران‌ها و زمان‌ها چه در دوران انقلاب و دفاع مقدس و چه در دوران بعد آن همواره با دل‌وجان از وطن و اعتقادات خود ایستادگی و دفاع کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، معاون عربی- آفریقایی وزارت امور خارجه نیز گفت: کاردار ایران در جده برای پیگیری موضوع و آخرین وضعیت «حسین رحیمی» به مدینه مأمور شده و در آنجا با قاضی دادگاه ملاقات داشته است.

دکترامیر عبدالهیان ابراز داشت: قاضی دادگاه ضمن بررسی موضوع قول مساعد مبنی بر آزادی این زائر ایلامی را در چند روز آینده داده است.

«حسین رحیمی» از حجاج اعزامی به مکه مکرمه در واکنش به توهین مأموران دولت عربستان به مقدسات شیعیان با آن‌ها درگیر می‌شود و مأموران رژیم آل سعود نیز وی را بازداشت می‌کنند. پلیس سعودی نیز در پی این درگیری حاجی ایلامی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی نموده که با حکم دادگاه به پنج روز حبس محکوم می‌شود.

کاروان اعزامی استان که ۲۱ شهریورماه به مدت ۳۰ روز در عربستان حضور داشتند، ظهر روز سه‌شنبه وارد استان شدند.

۱۱۹ نفر از حجاج استان ایلام امسال در قالب یک کاروان برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی مشرف شدند

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.