کدخبر : 8486
شنبه 23 فوریه 2019 - 13:52
فاقددیدگاه
مدیر کل دامپزشکی استان ایلام؛

گوشت های وارداتی با نظارت کامل دامپزشکی وارد می شوند

مدیرکل دامپزشکی ایلام وجود هر گونه مشکل در گوشت های گرم و منجمد وارداتی را که در فضاهای مجازی منتشر می شود رد و شایعه اعلام کرد و گفت: گوشت های وارداتی با نظارت کامل دامپزشکی وارد می شوند.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا؛ وهاب پیرانی اظهار داشت: این فرآیند در همه مراحل مورد بازدید و بازرسی کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان انجام و هر محموله که وارد استان می شود پس از فک پلمب و کنترل سلامت وارد شبکه توزیع می شوند.
وی ادامه داد: این گوشت ها از نظر بو، درجه حرارت، بسته بندی و … کنترل و در صورت وجود هر گونه مشکل از توزیع آنها ممانعت می شود.
مدیرکل دامپزشکی ایلام افزود: هم اکنون یکی از کارشناسان این اداره کل در کشور مبدا ارسال گوشت های وارداتی حضور دارد و قبل از انتخاب دام برای کشتار تا کشتار و بسته بندی آن نظارت انجام می دهد.
پیرانی گفت: همچنین علاوه بر کارشناس دامپزشکی روحانی ناظر ذبح شرعی نیز حضور دارند و با دقت کامل بر نحوه ذبح و کشتار دام ها نظارت می کنند.
وی اضافه کرد: در فضاهای مجازی شایعات زیادی مبنی بر تاریخ مصرف گذشتن این گوشت ها و مانده بودن آنها اعلام می کنند که همه این موارد کذب محض است و دولت هیچ گاه کاری که موجب به خطر افتادن سلامتی مردم شود، انجام نمی دهد.
مدیرکل دامپزشکی ایلام تاکید کرد: همه تلاش مجموعه دامپزشکی نظارت دقیق بر توزیع گوشت های سالم در بین شهروندان است تا مشکلی برای آنان به وجود نیاید.
پیرانی از مردم خواست که فریب شایعه سازی فضاهای مجازی را نخورند و از مصرف گوشت های توزیعی گرم و منجمد که با نظارت این اداره کل توزیع می شوند مطمئن باشند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.