کدخبر : 8475
چهارشنبه 20 فوریه 2019 - 21:40
فاقددیدگاه
مدیر کل اطلاعات استان ایلام:

رسانه ها میدان جنگ روانی را برای دشمن خالی نکنند

بیان واقعیت ها، نقد منصفانه، شفاف سازی خدمات و پرهیز از تخریب موجب پویایی و پیشرفت جامعه می شود و رسانه ها نبایستی به نحوی تولید محتوا کنند که باعث ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم شوند.
Default Icon

جامک: مدیر کل اطلاعات استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمن بعد از ناامید شدن از همه راه‌ها برای وارد نمودن آسیب به گفتمان انقلاب و مردم سالاری دینی، در صدد گشودن جبهه های جدید مخصوصا با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه های اجتماعی است.

این مسئول خاطر نشان کرد: مخالفین نظام جمهوری اسلامی تلاش دارند با کم اثر جلوه دادن نقش ولایت فقیه، زیر سوال بردن مردمسالاری دینی و ناکارآمد نشان دادن تلاش ها و اقدامات مثبت مسئولان نظام چنان القاء کنند که حکومت دینی جواب نمی دهد. بنابراین با ایجاد تفرقه، بزرگ نمایی مشکلات و کاستی ها، حمایت از گروه های معاند و تلاش برای ایجاد واگرایی در بین اقوام و ملت های مختلف، در صدد دستیابی به نیات خود هستند.

این مقام امنیتی اضافه کرد: فعالان رسانه‌ای بایستی اهداف، دسیسه ها و نقشه های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی را برای مردم آشکار کنند. وی خاطر نشان کرد: نظام سلطه در این برهه زمانی دو هدف فشار اقتصادی و ایجاد جنگ روانی را در کشور دنبال می کند تا مردم از انقلاب و نظام دست بکشند. وی بیان داشت: دشمن از راه های مختلفی از جمله حمایت از گروه های تجزیه طلب در بین اقوام، تلاش برای تغییر سبک زندگی مردم و بهره گیری حرفه ای از فضای مجازی، در صدد ایجاد یاس در بین مردم است اما به لطف خداوند، با هوشیاری ملت و همه ارکان نظام، هر بار به شیوه های مختلف شکست می خورند. آخرین بار هم حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال آنان را مایوس و ناامید کرد.

مدیر کل اطلاعات استان ایلام خاطر نشان کرد: همه بایستی با دوراندیشی، دلسوزی و مجاهدت در جهت کاستن فشارهای اقتصادی، کنترل و پیشگیری از معضلات اجتماعی تلاش کنند. وی اضافه کرد: نمایان کردن بدی ها و آثار آسیب های اجتماعی مانند خودکشی، دیگر کشی، معرفی الگوهای موفق و مثبت، ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و همچنین فرهنگ سازی در زمینه پرهیز از سودجویی و تشویق به انتخاب مسیرهای درست برای توسعه کسب و کار حلال از جمله اولویت های کاری فعالان رسانه ای قرار گیرد و میدان را برای جنگ روانی رسانه های معاند خالی نکنند. این مسئول ابراز داشت: تجربه نشان می دهد مردم ایران در دوره های مختلف با درایت و هوشمندی بالا از موانع و شرایط سخت با سربلندی و افتخار عبور کرده اند و این مرحله را نیز به سلامت پشت سرخواهند گذاشت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.