کدخبر : 8451
دوشنبه 18 فوریه 2019 - 14:55
فاقددیدگاه

پرسپولیس و استقلال واگذار می‌شوند

وزارت ورزش و جوانان مکلف شد با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی‌سازی حداکثر تا پایان شهریورماه 1398، شرایط پذیرش دو شرکت فرهنگی- ورزشی پرسپولیس و استقلال را در بازار پایه فرابورس فراهم نماید.

نمایندگان مجلس در بودجه ۹۸ وزارت ورزش و جوانان را مکلف کردند با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی‌سازی حداکثر تا پایان شهریور۹۸ شرایط پذیرش پرسپولیس و استقلال را در بازار پایه فرابورس فراهم کند.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان و در جریان ادامه رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه ۹۸، بند الحاقی یک تبصره ۲ ماده واحده این لایحه را به تصویب رساندند.

طبق مصوبه مجلس، وزارت ورزش و جوانان مکلف شد با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی‌سازی حداکثر تا پایان شهریورماه ۱۳۹۸، شرایط پذیرش دو شرکت فرهنگی- ورزشی پرسپولیس و استقلال را در بازار پایه فرابورس فراهم نماید. پس از پذیرش در بازار پایه فرابورس و عرضه پنج‌درصد (۵%) سهام هر یک از دو شرکت جهت کشف قیمت، پنجاه و یک‌درصد (۵۱ %) سهام آنها به صورت بلوکی و باقی سهام به صورت خرد عرضه می‌­شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.