کدخبر : 8432
دوشنبه 18 فوریه 2019 - 0:36
فاقددیدگاه

بازارچه تولیدات دانشجویی «چرتکه» با هدف تقویت کارآفرینی

بازارچه تولیدات دانشجویی «چرتکه» با هدف تقویت کارآفرینی دانشجویان و با تأکید بر  توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجویان استان ایلام به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار می گردد.

دکتر محمدرضا شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اعلام این خبر، بیان داشت: بازارچه تولیدات دانشجویی چرتکه با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و شورای اجتماعی کشور وزارت کشور و با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگ سازی پایدار، از طریق توسعه و تقویت کارآفرینی و با تأکید بر توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجویان به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، افزود: در این بازارچه تمامی دانشجویان دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام در تمامی مقاطع تحصیلی می­ توانند محصولات و دستاوردهای خود را پس از ثبت نام به مدت ۷ روز در نمایشگاهی که بازدید و خرید از آن برای عموم مردم آزاد می­باشد، به فروش برسانند.
دکتر شیرخانی، اضافه کرد: دانشجویان علاقمند به شرکت در این بازارچه می­توانند از روز شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ لغایت ۶ اسفند ۱۳۹۷ به مدت ۱۰ روز با مراجعه به وبسایت دانشگاه ایلام به آدرس  www.ilam.ac.ir و تکمیل فرم ثبت نام اقدام و آن را به آدرس ایمیل chortkeh@ilam.ac.ir  ارسال نمایید.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه درباره محورهای برگزاری بازارچه، گفت: در این بازارچه محصولات و دستاوردهای دانشجویی در زمینه­های صنایع دستی (مصنوعات فلزی، سفالی، سنگی، شیشه ای، چوبی، پارچه ای، فرش و گلیم، گبه، تذهیب، نگارگری و…)، گردشگری (معرفی مراکز گردشگری، محصولات و سوغات استان)، هنرهای تجسمی (خوشنویسی، حجم، نقاشی و…)، پوشش ایرانی اسلامی، سوغات و خوراکی­های محلی، نرم افزارهای کاربردی، تعمیرات موبایل و کامپیوتر، محصولات کشاورزی شامل( محصولات گلخانه ای، پرورش گل و گیاه و… ) و… در این نمایشگاه عرضه نمایند.
عضو هیات رئیسه دانشگاه درباره زمان برگزاری بازارچه، بیان کرد: بازارچه تولیدات دانشجویی از تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ لغایت ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ به مدت ۷ روز در دانشگاه ایلام برگزار می گردد.
شایان ذکر است دانشگاه ایلام بعنوان یکی از دانشگاه‌های برگزیده طرح چرتکه (برپایی بازارچه تولیدات دانشجویی) از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری انتخاب شده است.

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.