کدخبر : 8368
شنبه 26 ژانویه 2019 - 7:54
فاقددیدگاه

هدف همه جناح های سیاسی خدمت به مردم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: هدف همه جناح های سیاسی برغم تفاوت در دیدگاه و روش های اجرایی و مدیریتی خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت است.

محمد نوذری شامگاه پنج شنبه در جمع احزاب و فعالان سیاسی دهلران با اشاره به اختلاف نظر و دیدگاه در روش های اجرایی و مدیریت کاری گفت: این اختلاف ها معمول جامعه سیاسی است و همه دل در گرو نظام و انقلاب و رهبر و ولایت داشته و هدف همه خدمت به مردم است.
وی با اشاره به فراز و فرودهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این ۴۰ سال گفت: اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدال همه در مقابل دشمنان مانند ید واحده هستند و نظام اسلامی در مقابل همه نظام های سیاسی حرف برای گفتن دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به نقش ارزنده اقوام کرد و لر و عرب دهلران در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دهلران متعلق به همه ایران است و امروز حق این شهرستان مرزی توسعه است.
وی اضافه کرد: همه فعالان سیاسی با وحدت در گفتمان خود بدنبال توسعه هستید و بی شک با توجه به اقدامات مختلف عمرانی و اقتصادی که در این شهرستان انجام و در حال انجام است دهلران شهرستانی توسعه یافته تبدیل می شود.
نوذری گفت :ارتقا دهستان دشت عباس به بخش هم به جد دنبال می شود و از طرفی توجه به بکار گیری نیروهای بومی در شرکت های منطقه نیز مد نظر است .
وی از تلاش استاندار و نمایندگان در خصوص سه برابر شدن بودجه اربعین در استان گفت و افزود:تحول خوبی در جاده های دهلران و مهران انجام خواهد شد .
وی فضای مجازی را مفید دانست و بر فضای نقد تاکید کرد و افزود:نقد منصفانه و سازنده در جهت توسعه و پیشرفت مفید و کارآمد است اما تخریب کار درستی نیست و باید تلاش شود نقدها به سمت بهبود وضع موجود هدایت شوند نه تضعیف و ایجاد نا امیدی که این اصلا کار خوبی نیست .
معاون استاندار با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن در شرابط کنونی و درگیر کردن نظام با مسایل اقتصادی گفت:همه باید هوشیار باشیم و بدانیم که این شرایط هم خواهد گذشت و فضای نا امیدی در جامعه ایجاد نکنیم و بدانیم همه ما چه اصولگرا و چه اصلاح طلب و چه اعتدال در کشتی انقلاب و نظام هستیم و در قبال آن مسئولیت داریم.
وی بر ضرورت اجرای دستور استاندار در استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی تاکید کرد و افزود:شایسته سالاری و توانایی مهم است نه زن و مرد بودن،ملاک توانایی افراد است نه جنسیت و عوامل قومی ، این باید مد نظر همه باشد.
نوذری به زندگی اقوام کرد و لر و عرب در دهلران و نقش آفرینی آنها در صحنه های مختلف اشاره کرد و افزود: اینکه مطالبه همه توسعه دهلران است نشانه وحدت و بلوغ سیاسی،اجتماعی و فرهنگی فعالان سیاسی است.
فرماندار دهلران به نقش فعالان سیاسی در آگاهی بخشی به جامعه ونقش در انتخابات و جلب مشارکت مردم اشاره کرد و افزود: دهلران با تعدد اقوام کرد و لر و عرب دارای فرصتی ارزشمند در منطقه است.
وی به فعالیت ۵۰ سازمان مردم نهاد در شهرستان اشاره و گفت:همه این ها ظرفیت هستند که می شود توسعه شهرستان را دو چندان کرد.
سید حسینعلی موسوی گفت:این شهرستان از لحاظ سیاسی و اجتماعی وتوسعه فکری و فرهنگی از شهرستانهای پیش رو استان است.
رحمان جابری رئیس شورای شهر دهلران از فعالان اعتدال گرای شهرستان دهلران هم گفت:امروز معاون سیاسی امنیتی استاندار در اتاقی شیشه ای همه اقوام دهلران با سلیقه های مختلف با هدف توسعه شهرستان دور هم جمع و شنیدار حرفهای آنهاست.
وی افزود:دهلران علی رغم همه ظرفیت ها سهمی در مدیریت اجرایی استان ندارد و نباید دهلران را قربانی مطامع سیاسی و قومی و قبیله ای کرد ،دهلران را به دهلرانی بسپاریم.
این فعال سیاسی خواست: تغییرات مدیریتی در این شهرستان با نگاه عمرانی باشد نه سیاسی، و نیروهای توانمند و همراه دولت تقویت شوند ضمن انکه اجرای قانون در عزل و نصب ها مد نظر باشد.
حاج علی سرخه از روحانیون دشت عباس نیز گفت:همه موظفیم با دولت ها همراهی و همکاری کنیم و از استاندار برای سفر به دشت عباس دعوت می کنیم.
وی به خدمات دولت ها اشاره و افزود:از رهبری و دولتمردان که در راستای منویات رهبری طرح احیای ۵۰ هزار هکتاری اجرا کردند تقدیر می شود و ارتقا دهستان دشت عباس به بخش و توجه به بهداشت و درمان و اموزش و نیروهای بیکار و اشتغال و واگذاری اراضی کشاورزی به مردم بومی از درخواست هاست.
باقر عارفی فرد از فعالان اصلاح طلب هم به طوایف مختلف دهلران و زندگی مسالمت آمیز اشاره کرد و از اینکه در زمان بازسازی به دهلران بخوبی توجه نشده نیز انتقاد و گلایه کرد.
وی با اشاره به اینکه باید برای اشتغال فکری کرد چون بیکاری در دهلران تبدیل به بحران شده است گفت:نباید زمینه بکارگیری سفارشی افراد غیر بومی فراهم شود .
سیدیوسف موسوی عضو انجمن اسلامی معلمان و ستاد مرکزی روحانی افزود:امروزه منافع در سیاست حاکم است و چرخش ها از راست به چپ و از چپ به راست وجود دارد و ثبات سیاسی در احزاب معنا ندارد.
وی امنیت مرزی دهلران را حاصل مشارکت مردم وانسجام دانست و گفت:فهم وشعور سیاسی شهرستان بالا رفته وبا یک زبان پیگیر مطالبات هستند.
وی گفت:همگرایی بین احزاب برای آینده مهم است و باید تهمت ها و افتراهای فضاهای مجازی که معدودی دنبال می کنند کنترل شود و مطالبه گری در سایه قانون افزایش یابد.
کبری امیدی از اصلاح طلبان نیز گفت:با توجه به توانمندی خانم ها نیاز است در مدیریت های سیاسی و اجتماعی در شهرستانها مد نظر باشد.
رضا اسدی گفت:عدم نظارت بر دستگاه ها می تواند مشکل ساز باشد و نظارت بر پروژه ها ضرورت دارد.
وی بر ضرورت راه اندازی مرز چیلات و سیمان و پتروشیمی وپالایشگاه تاکید و خواستار پیگیری این موضوعات در جلسات شد.
اردشیر اکبری از نیروهای اصولگرا هم با تقدیر از فرماندار دهلران که نگاه ویژه به شهرستان ومحرومیت زدایی روست ها گفت: عدالت از شاخصه های نظام است و اگر خدشه دار شود اعتماد مردم از بین می رود و از مسئولان استانی عدالت را خواستاریم.
وی به اولویت بندی پیگیری های فرماندار دهلران در خصوص چیلات و راه ها و کشاورزی اشاره و افزود: شرکت نفت در منطقه با توجه به منابع عظیم نفت و گاز درمانگاه اختصاصی نفت و ورزشگاه و اماکن تفریحی در شهرستان راه اندازی کند.
وی بر ضرورت شایسته سالاری در مدیریت و دوری از سهم خواهی تاکید کرد و گفت:اصلاح طلب های توانمند ارزشی بکار گیری شوند.
محمد کریم آبسالان از اصولگرایان گفت:متولیان استان باید نگاه استان شمول داشته باشند.
وی اعتدال را تعبیر مناسبی برای اصولگراها و اصلاح طلب های معتقد ذکر کرد و افزود:دوره فعلی استان دوره سلامت و اعتدال است و خادمان استان از هرجایی باشند مهم فضای خدمت و اعتدال است.
امیرحسین جاوید از فعالان اصلاح طلب هم بر ضرورت فعال شدن احزاب و تشکل ها تاکید کرد و گفت:همه باید از جمهوریت نظام دفاع و در همه حوزه ها تسری یابد و فضای مجازی باید به سمت سلامت پیش رود و آزادی از خواسته های بحق مردم است وباید از آن دفاع کرد.
باسره از اصولگرایان دهلران هم گفت:حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی از دستاوردهای حکومت است و دغدغه معیشتی و اشتغال باید بصورت جهادی دنیال شود./منبع: ایرنا ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.