کدخبر : 8240
چهارشنبه 19 دسامبر 2018 - 15:05
فاقددیدگاه

حضور ۸۸ اختراع در جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه

مدیر ورابط عمومی بنیاد نخبگان استان از حضور 88 اختراع در جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه در دانشگاه ایلام خبر داد.

به گزارش جامک به نقل از ایسنا؛ «رضا خورشیدی» اظهار کرد: در مجموع ۱۴۰ اختراع به جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه از ۲۵ استان در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره مختص ۱۰ استان کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، اصفهان، چهارمحال­‌وبختیاری، قم، مرکزی و یزد است، تصریح کرد: مخترعانی از ۱۵ استان دیگر نیز به صورت داوطلبانه در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

مدیر روابط عمومی بنیاد نخبگان استان ایلام تصریح کرد: ۸۸ اختراع برای مرحله‌ی حضور در نمایشگاه انتخاب شدند که هم‌اکنون در ۴۱ غرفه آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

خورشیدی گفت: این اختراعات در ۱۳ زمینه‌ شامل الکترونیک و کنترل، برق قدرت، کامپیوتر و آی.تی ، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، شیمی، مهندسی پلیمر، نفت، گاز و پتروشیمی، علوم دارویی، صنایع غذایی، کشاورزی، مهندسی مواد و متالوژی، پزشکی و تجهیزات پزشکی است.

وی ادامه داد: این اختراعات و ابتکارات با مشارکت ۲۵ داور ملی و بومی در طول این دو روز داوری می‌شوند و اختراعاتی که بتوانند امتیازات لازم را بگیرند از تسهیلات، امتیازات و جوایزی برخوردار خواهند شد.

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.