کدخبر : 8226
یکشنبه 16 دسامبر 2018 - 22:13
فاقددیدگاه
دانشگاه ایلام آبروی داری می کند

بنیاد ملی نخبگان ایلام دو ماه است که رئیس ندارد!

جامک: در پی استعفای دکتر "رضا خانی" از ریاست بنیاد ملی نخبگان استان ایلام به دلیل مشکلات شخصی، سرپرستی این بنیاد به یک نفر در استان لرستان واگذار شده است!

حال سوال اینجاست چرا با وجود این همه عضو هیئت علمی در استان ایلام بیش از دو ماه است که سرپرستی این بنیاد به فردی در استان لرستان واگذار شده که تاکنون کمترین حضور در استان داشته است؟! آیا قحط الرجال شده است که بایستی فردی در لرستان همزمان مدیریت دو مرکز را عهده دار شود؟!

جالب این که طی روزهای سه شنبه تا پنج شنبه هفته جاری، جشنواره اختراعات رویش “زاگرس و زردکوه”  در استان ایلام برپا می شود و بنیاد ملی نخبگان به عنوان میزبان و متولی این جشنواره از نداشتن مدیر و هماهنگ کننده رنج می برد.

براساس اخبار موثق و به منظور آبروداری و همچنین پیشبرد امور، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام و همکارانش امور مربوط به جشنواره یاده شده را شخصا عهده دار شده اند. برهمین اساس اختصاص سالن های اجتماعات، تامین فضای نمایشگاه اختراعات، برنامه ریزی استقبال، اسکان و پذیرایی از مهمانان ویژه و ۸۵ مخترع برتر از اموری است که توسط دانشگاه در حال انجام بوده تا در زمانی که این بنیاد فاقد مدیر و هماهنگ کننده است، شان و جایگاه استان حفظ شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.