کدخبر : 8168
شنبه 1 دسامبر 2018 - 14:30
فاقددیدگاه

تمدید مهلت ارسال اثر به دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه تا پایان آذر

دبیر اجرایی دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه از تمدید زمان ارسال اثر به این سوگواره تا 30 آذر خبر داد

«رضا رستمی» ضمن قدردانی از استقبال گسترده اصحاب رسانه‌ی استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام از دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه اظهار کرد: با درخواست اصحاب رسانه‌ی سه استان، و بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری سوگواره مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی تا ۳۰ اذر تمدید شد .

وی با بیان اینکه استقبال از دومین سوگواره تاکنون، نسبت به سوگواره اول بیشتر بوده است، گفت: استقبال قابل قبول اصحاب رسانه‌ نویدبخش برگزاری موفق این سوگواره است .

دبیر اجرایی دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه از علاقمندان خواست آثار خود را به آدرس الکترونیکی sougvare.arbaein@gmail.com بر اساس ضوابط سوگواره که در فراخوان آمده است ارسال کنند .

رستمی با بیان اینکه آثار ارسالی باید در بازه زمانی ابتدای مهرماه ۱۳۹۶ تا پایان آبان ماه ۱۳۹۷ در مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان منتشر شده باشند، پیش‌بینی کرد اختتامیه‌ی سوگواره در ایام فاطمیه در دی‌ماه برگزار شود .

به گزارش ایسنا، محورهای سوگواره شامل «اربعین و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران» ، «اربعین و انسجام اسلامی» ، «اربعین، امنیت و توسعه پایدار منطقه» ، «اربعین در مسیر تاریخ» ، «اربعین، عزت طلبی و آزادیخواهی» ، «اربعین، ایثار و شهادت» ، «اربعین، امر به معروف و نهی از منکر» ، «اربعین و نماز» و «اربعین و گردشگری مذهبی» است .

زمینه‌های رقابت سوگواره در بخش‌های گزارش، مصاحبه و گفت‌وگو، مقاله، سرمقاله، یادداشت، عکس و طرح، خبر و تیتر است.

ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.