کدخبر : 8115
شنبه 24 نوامبر 2018 - 7:55
فاقددیدگاه

۹۰ عمل جراحی شکاف کام و لب در ایلام انجام شد

مدیرعامل گروه پزشکی خیریه مرهم گفت: از ابتدای حضور تیم پزشکی موسسه خیریه مرهم در استان ایلام 90 عمل جراحی توسط اعضای این تیم انجام شده است.

محمدعلی کیانی روز جمعه اظهار داشت: از ابتدای فرآیند ثبت نام از افراد متقاضی بیش از ۸۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد افراد ۱۵۰ نفر غیر بومی و مابقی از تمام نقاط استان ایلام هستند که پیش بینی می شود ۲۰۰ عمل جراحی بر روی آنها صورت گیرد.
وی اضافه کرد: گروه مرهم با ۶۰ نفر بزرگترین تیم جراحی پلاستیک جهان بوده که برای اولین بار در استان ایلام حضور یافته اند و با عمل رایگان دغدغه‌های خانواده‌های این فرزندان را کاهش داده اند.
مدیرعامل گروه خیریه مرهم تاکید کرد: ۱۶ جراح پلاستیک به همراه این گروه در بیمارستان امام خمینی (ره) در ۹ اتاق عمل که در اختیار آنها قرار داده ایم به عمل جراحی مشغول بکار هستند.
کیانی یادآور شد: برای استفاده اشخاص نیازمند ۲ روش ثبت نام اینترنتی و حضور در بیمارستان پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: برای درمان افرادی که مشکل شکاف کام و لب دارند ابتدا توسط متخصصین ویزیت و کسانیکه نیاز به عمل داشته باشند مورد جراحی قرار می‌گیرند که برآورد ما این است در این طرح بیش از ۲۰۰ نفر مورد عمل جراحی قرار گیرند.
تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم متشکل از ۴۶ متخصص و فوق تخصص روز چهارشنبه برای انجام خدمات پزشکی و جراحی شکاف لب و کام وارد ایلام شدند و تا چهارم آذرماه در این استان حضور دارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.