کدخبر : 8072
چهارشنبه 14 نوامبر 2018 - 7:49
فاقددیدگاه

مجوز تمرینات تیم پالایش گاز بانوان ایلام صادر شد

مجوز تمرینات و بدنسازی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام پس از تعطیلی بلند مدت صادر شد.

ایرنا: پس از تعطیل شدن طولانی تمرینات و بدنسازی بازیکنان تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام بدلیل عدم صدور بموقع مجوز این تیم لیگ برتری، بالاخره شرکت پالایش گاز جواز آغاز تمرینات و آماده سازی این تیم را برای رقابت های لیگ برتر بانوان صادر کرد.
مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این تیم بعد از دریافت مجوز تمرینات خود را در زمین چمن تختی و زمین چمن دانشگاه ایلام آغاز کرده است.
فاطمه حیاتی افزود: امسال مانند سال های گذشته مجوز تمرینات این تیم دیر صادر شد اما حامی مالی این تیم تنها ۴۰ درصد هزینه های تیم را متقبل شده است.
وی با بیان اینکه امسال بدلیل کمبود بودجه شرکت پالایش گاز ایلام تنها بخشی از هزینه های تیم را پرداخت می کند، یادآور شد: سال گذشته تمام هزینه های تیم از جمله قرارداد بازیکنان، حضور مربی بدنسازی و مدیر اجرایی و دیگر نیازهای تیم تامین شد اما امسال بخش عمده ای از این نیازها محقق نمی شود.
حیاتی افزود: با توجه به کمبود بودجه مربی بدنساز، پزشک و مدیر اجرایی در کنار تیم حضور ندارد در صورتیکه وجود مربی بدنساز برای آمادگی فیزیکی بازیکنان ضروری است و کمبود آن بخوبی مشاهده می شود.
وی تاکید کرد: تیم پالایش گاز بانوان تنها تیم لیگ برتری استان ایلام با استعداد های فراوان است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بازیکنان این تیم پیشنهادات بسیاری از دیگر تیم های شهرستانی دارند، گفت: با وجود کمبود امکانات در این تیم بازیکنان تنها بدلیل تعصب به تیم و استان خود مایل به حضور در تیم های دیگر نیستند و افتخارآفرینی در تیم خود را ترجیح می دهند.
حیاتی تاکید کرد: سال های گذشته مسئولان و حامیان مالی تیم فوتبال پالایش گاز با حضور و نظارت خود برتیم باعث دلگرمی و افزایش روحیه بازیکنان میشد اما در لیگ گذشته شاهد چنین حمایتی از سوی آنان نبودیم.
به گفته مربی فوتبال تیم پالایش گاز ایلام نداشتن دغدغه مالی بازیکنان، پرداخت بموقع پاداش و حضور مسئولان و حامیان مالی می تواند مشوق خوبی برای آنان باشد و با انگیزه بیشتری به رقابت بپردازند.
وی یکی دیگر از مشکلات این تیم را استاندارد نبودن زمین چمن تختی عنوان کرد و افزود: با وجود وعده های فراوان مسئولان برای استانداردسازی زمین چمن تختی، اما همچنان دارای مشکلات فراوان و غیر استاندار است و بازیکنان تنها می توانند در بخشی از این زمین تمرین کنند.
به گفته حیاتی تمرینات این در زمین چمن تختی و دانشگاه ایلام صورت می گیرد.
حیاتی در خصوص جذب بازیکنان جدید در این تیم افزود: ۲ بازیکن زیر ۱۸ سال از شهرستان دهلران و سرابله جذب شده و امیدواریم امسال با تلاش بیشتربه جایگاه بهتری دست یابیم.
وی افزود: هم اکنون ۶ بازیکن غیر بومی تیم پالایش گاز از شهرستان های ایلام در خوابگاه های خودگردان حضور دارند.
مربی تیم پالایش گاز بانوان ایلام گفت: این تیم دوم آذر ماه اولین دیدار رسمی خود را در لیگ برتر به نمایش خواهد گذاشت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.