کدخبر : 7974
یکشنبه 28 اکتبر 2018 - 14:40
فاقددیدگاه

نشست مشترک خانه مطبوعات و بسیج رسانه‌ی ایلام برای برگزاری دو رویداد رسانه‌ای

نشست مشترک خانه مطبوعات و بسیج رسانه‌ی ایلام با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان با محوریت برگزاری هر چه با شکوه دو رودیداد فرهنگی ، دومین سوگواره‌ی "اربعین در آیینه‌ی رسانه" و چهارمین جشنواره استانی "ابوذر" برگزار شد.
Default Icon

«عمران خودآموز» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در این نشست اظهار کرد: هم‌افزایی تشکل‌های مختلف و مرتبط با مطبوعات فرصتی مغتنم برای اثرگذاری بیشتر رسانه‌ها در جامعه است.

وی با بیان اینکه محوریت اربعین حسینی برای آغاز فعالیت‌های بزرگ، برای همه‌ی ما مبارک است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه این دو رویداد فرهنگی در نهایت شکوه و مشارکت برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام هم‌افزایی برای بهبود فضای رسانه‌ای و کمک به ایجاد فضای واقعی نشست‌های خبری را رسالت مهم دلسوزان این عرصه دانست و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی رسیدن به این اهداف ممکن خواهد بود.

«عبدالحمید کرمی» رئیس خانه مطبوعات استان نیز با اشاره به اهیمت رویداد فرهنگی اربعین ، اظهار کرد: سوگواره‌هایی مانند «اربعین در آیینه‌ی رسانه» زوایایی از همایش بزرگ را تبیین و به تولید محتوا در این زمینه منجر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مصمم هستیم تا از ظرفیت بسیج رسانه استفاده کنیم و در برگزاری جشنواره ابوذر نیز همکاری لازم را داشته باشیم، از همکاری این تشکل در برگزاری اولین سوگواره‌ی اربعین در آیینه‌ی رسانه تقدیر کرد.

«غلامرضا علی‌محمدی» مسئول بسیج رسانه‌ سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، نیز این نشست را آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های خانه مطبوعات و بسیج رسانه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اثرگذاری بیشتر و پیگیری مطالبات مردم از مسئولان دانست.

«سامی شهبازی» رئیس شورای بسیج رسانه‌ی استان با بیان اینکه همه‌ی کسانی که کار مطبوعاتی می‌کنند و دل در گرو اهداف و آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی دارند عضو خانواده بزرگ بسیج رسانه هستند، اظهار کرد: این شورا آماده نقش‌آفرینی و کمک به اجرای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن “دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه” است.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره استانی ابوذر ، در استان ،اظهار کرد: فراخوان این جشنواره منتشر شده و بخش ویژه آن به اربعین اختصاص یافته وامیدواریم با توجه به محورهای این جشنواره در راه گفتمان سازی در مسیر توسعه‌ی استان حرکت کنیم.

«رضا رستمی» دبیر دومین سوگواره اربعین در آیینه‌ی رسانه نیز گزارشی از روند برگزاری این سوگواره ارائه کرد./منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.