کدخبر : 7965
شنبه 27 اکتبر 2018 - 7:58
فاقددیدگاه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

هفت میلیارد ریال برای حمایت از هنرمندان ایلام اختصاص یافت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایلام در شهریورماه و در پی درخواست استاندار ، هفت میلیارد ریال به تازگی از سوی وزارت ارشاد برای حمایت از هنرمندان این استان اختصاص یافت.

عمران خودآموز روز پنجشنبه ایرنا اظهار کرد: این اعتبار در قالب تسهیلات بی‌بهره، کمک‌های بلاعوض، بخشودگی حق عضویت و بیمه تکمیلی برای حمایت از هنرمندان پیشکسوت و نیازمند استان مصوب شده و در حال پرداخت است.
وی ادامه داد: پرداخت این کمک مالی به هنرمندان با همکاری و مشارکت صندوق اعتباری هنر انجام شده که تاکنون این حمایت بی سابقه است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: علاوه بر کمک‌ها و تسهیلات ریالی به هنرمندان، هماهنگی برای تشکیل کمیسیون پزشکی به منظور مداوی هنرمندان دارای مشکلات خاص و تصویب مستمری برای هنرمندان پیشکسوت از دیگر حمایت‌های خاص وزیر از هنرمندان استان ایلام است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۹ و ۲۰ شهریورماه امسال به ایلام سفر کرد که ضمن دیدار با هنرمندان و اهالی رسانه این استان تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای تقویت و توسعه زیرساختهای فرهنگی ایلام منعقد کرد./ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.