کدخبر : 7939
یکشنبه 21 اکتبر 2018 - 7:56
فاقددیدگاه

زائران خودروهای خود را در پارکینگ‌های شناسنامه‌دار و مجهز پارک کنند

فرمانده انتظامی استان ایلام از زائران خواست در مراجعه به مرز مهران خودروهای خود را در پارکینگ‌های شناسنامه‌دار و مجهز پارک کنند

سردار «نورعلی یاری» در مرز مهران اظهار کرد: امسال زیرساخت‌های استان ایلام و شهر مرزی مهران برای میزبانی از زائران اربعین حسینی با تلاش‌های صورت گرفته آماده تر از سالهای گذشته است .

وی با اشاره به چهار بانده شدن بخشی از عظیمی از محور ۸۵ کیلومتری ایلام به مهران گفت: ترافیک در جاده های استان منتهی به پایانه مرزی مهران و روان و کم حجم می باشد و تردد به آسانی در جاده ها در جریان است .

فرمانده انتظامی استان ایلام ساماندهی مناسب پارکینگ های شهر و اطراف مهران را از دیگر اقدامات خوب دستگاه‌های متولی عنوان کرد و از زائرانی که با خودروهای شخصی در شهرستان مرزی مهران شده‌اند خواست وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های شناسنامه‌دار و معتبر که دارای امکانات و تجهیزات مناسب هستند پارک کنند .

وی با اشاره به ورود سامانه بارش زا به استان و احتمال وقوع بارندگی در روزهای آینده گفت: پارک خودرو در زمین های کشاورزی اطراف شهر مهران باعث بروز مشکلاتی برای زائران در زمان برگشت خواهد شد .

یاری در ادامه به اجرای طرح پیشگیری از سرقت ویژه اربعین حسینی(ع) در شهر مهران اشاره کرد و یادآور شد: گشت های محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی و دیگر رده های تخصصی بر پارکینگ ها و نقاط مختلف شهر مهران نظارت خواهند داشت .

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان از زائران خواست ضمن رعایت کلیه جوانب حفاظتی و مراقبتی برای پیشگیری از سرقت خودرو و محتویات داخل آن، از پارک وسیله نقلیه خود در مکان‌های پرت خودداری کرده و سعی کنند وسایل قیمتی مدارک خود را در داخل خودرو جا بگذارند. ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.