کدخبر : 7901
یکشنبه 14 اکتبر 2018 - 10:11
فاقددیدگاه

رفع تصرف اراضی ملی در ایلام ۱۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره رفع تصرف 35 هزار و 535 متر مربع از اراضی ملی در استان طی نیمه نخست سال جاری، گفت: این میزان 10 درصد بیشتر سال گذشته است.

علی اصغر کاظمی اظهار داشت: سال گذشته ۲۵ هزار و ۸۴ متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام به ارزش ۱۲۱ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال توسط ماموران این یگان رفع تصرف شد.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ هزار و ۵۳۵ متر مربع اراضی ملی و دولتی این استان توسط ماموران این یگان رفع تصرف شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: ارزش این اراضی در مجموع ۱۱۶ میلیارد ریال برآورد شده که از دست متصرفان سودجو خارج شده است.
کاظمی از اجرای سه فقره حکم صادره از مراجع قضایی مبنی بر رفع تصرف بیش از ۳۶۷ متر مربع از اراضی ملی استان در مدت یاد شده خبر داد و یادآور شد: احکام صادره با حضور نیروهای یگان حفاظت این اداره کل اجرا شد و اراضی ملی مورد تصرف بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.
وی اضافه کرد: یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی استان ایلام با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ادامه داد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.
کاظمی افزود: مردم می توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها اطلاع دهند./ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.